Asmenų aptarnavimas, prašymų priėmimas

Asmenų aptarnavimas
Seimo kanceliarijoje (III rūmai, įėjimas nuo A. Tumėno gatvės) asmenys priimami kiekvieną darbo dieną:

  • pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8 iki 17 val.
  • penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val.
  • pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.

Prašymų priėmimas
Asmenų prašymai priimami Seimo kanceliarijoje (III rūmai, įėjimas nuo A. Tumėno gatvės) kiekvieną darbo dieną:

  • pirmadieniais, antradieniais, ketvirtadieniais nuo 8 iki 17 val.
  • trečiadieniais nuo 8 iki 19 val.
  • penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val.
  • pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.

Prašymai gali būti siunčiami:

  • paštu: Gedimino pr. 53, 01109 Vilnius
  • el. paštu priim@lrs.lt
  • faksu (8 5)  239 6289

Rašytiniai prašymai turi būti tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine kalba, pasirašyti, nurodytas asmens vardas, pavardė ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefonas, jeigu asmuo jį turi.


Prašymo formos pavyzdys
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Seimo kanceliarijoje taisyklės