2014 m. 

EN

2014 m. lapkričio 12 d. Informacinės visuomenės plėtros komiteto posėdžio darbotvarkė (papildyta)


Eil. Nr.

Data,

laikas,

vieta

Projekto Nr.

Svarstomi klausimai

Pagrindinis ar papildomas komitetas (stadija)

Komiteto išvadų rengėjai,

biuro tarnautojai

1.

2014-11-12

10.00-10.20

I r. 423 kab.

XIIP-2317

 

XIIP-2318

 

 

XIIP-2319

 

 

XIIP-2320

Asmens tapatybės kortelės ir paso ĮSTATYMO PROJEKTAS

Rinkliavų įstatymo Nr. VIII-1725 61 straipsnio pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS

Konsulinio statuto 25 straipsnio pakeitimo ir Statuto papildymo 251 straipsniu ĮSTATYMO PROJEKTAS

Konsulinio mokesčio įstatymo Nr. I-509 3, 6 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS

Papildomas, svarstymas

M. Bastys

2.

2014-11-12

10.20-10.30

I r. 423 kab.

XIIP-1773

 

 

XIIP-947(2)

Rinkliavų įstatymo Nr. VIII-1725 61 straipsnio pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS

Konsulinio mokesčio įstatymo Nr. I-509 3 ir 6 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS

Papildomas, svarstymas

M. Bastys

 

3.

2014-11-12

10.30-10.40

I r. 423 kab.

XIIP-2077

 

 

XIIP-2078

Asmens tapatybės kortelės įstatymo Nr. IX-577 3, 5 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS

Paso įstatymo Nr. IX-590 3, 5 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS

Papildomas, svarstymas

M. Bastys

4.

2014-11-12

10.40-11.10

I r. 423 kab.

Informacinių technologijų verslo investicijų į inovacijas skatinimo Lietuvoje praktika (pristato Infobalt)

 

V. Ramanavičius

5.

2014-11-12

11.10-11.40

I r. 423 kab.

Viešųjų pirkimų informacinių technologijų srityje reglamentavimo aptarimas (pristato Infobalt)

 

V. Ramanavičius

6.

2014-11-12

11.40-12.10

I r. 423 kab.

Ryšių reguliavimo tarnybos finansavimo modelio pristatymas (pristato RRT)

 

V. Ramanavičius

7.

2014-11-12

12.10-12.20

I r. 423 kab.

Kiti klausimai

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros

komiteto pirmininkas                                                                                                Mindaugas Bastys

                                                                                                                                  

 

 

 

 





© Seimo kanceliarija
Į PRADŽIĄ