Teisės aktų projektų svarstymas 

EN

Dokumentų ir archyvų įstatymo Nr. I-1115 2, 5 ir 18 straipsnių pakeitimo įstatymo projektas Nr. XIIP-3674


Dokumentų ir archyvų įstatymo Nr. I-1115 2, 5 ir 18 straipsnių pakeitimo įstatymo projektas Nr. XIIP-3674

 

Teikiamo Įstatymo projekto pagrindinis tikslas – įvertinus Licencijavimo pagrindų apraše (toliau – Aprašas), patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimu Nr. 937 ,,Dėl Licencijavimo pagrindų aprašo patvirtinimo“, įtvirtintus principus bei pasirinktų teisinio reguliavimo priemonių (licencijų teikti dokumentų tvarkymo ir saugojimo paslaugas) atitiktį būtinumo ir proporcingumo principams, supaprastinti dokumentų tvarkymo ir saugojimo licencijavimo tvarką, atsisakant dokumentų tvarkymo paslaugų licencijavimo, o dokumentų saugojimo paslaugoms taikant Aprašo 13 punkte nustatytą licencijų išdavimo modelį „D“, t.y. kai prieš ūkio subjektui įgyjant teisę vykdyti tam tikrą veiklą jo patikrinimas nėra atliekamas.

 

Įstatymo projektu siūloma liberalizuoti reikalavimus asmenims, galėsiantiems teikti dokumentų saugojimo paslaugą. Vienas iš siūlymų – atsisakyti perteklinio reikalavimo fiziniam asmeniui arba juridinio asmens darbuotojui, atsakingam už licencijuojamą dokumentų saugojimo paslaugą, turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą. Siekiant, kad būtų daugiau  subjektų, potencialiai galėsiančių teikti dokumentų saugojimo paslaugą, taip pat siūloma liberalizuoti reikalavimą dėl darbo patirties – nustatyti reikalavimą turėti darbo patirtį dokumentų saugojimo paslaugos ir (ar) dokumentų valdymo srityje, (t.y., nebūtinai tik dokumentų saugojimo paslaugos srityje). Šis siūlymas apspręstas to, kad patirtį dokumentų saugojimo paslaugos srityje (t.y., patirtį teikiant dokumentų saugojimo paslaugą kitiems asmenims) Lietuvoje turi palyginti mažai įmonių ir jų darbuotojų, o tuo tarpu patirtį dokumentų valdymo srityje (kuri yra susijusi su vidaus administravimu, apimančiu dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą, ir reikalauja kompetencijų ir gebėjimų, būtinų teikiant ir dokumentų saugojimo paslaugą) turi ženkliai daugiau įmonių (įstaigų) ir jų darbuotojų.

 

Įstatymo projektą parengė Kultūros ministerija.

 

 

 

Pasiūlymų ir pastabų laukiame iki  2015-12-07

 

 

 

 

Pasiūlymus ir pastabas siųskite adresu:

 

Seimo posėdžių sekretoriatas

Lietuvos Respublikos Seimas

Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius

El. paštas [email protected]

Faksas (8 5) 239 6279

 

Teisės aktų projektus ir su jais susijusią medžiagą galite rasti interneto tinklalapyje adresu www.lrs.lt. arba gauti Seimo kanceliarijos Komunikacijos departamento Priėmimo skyriuje

(tel. (8 5) 239 6060)



Komiteto dokumentai
XII Seimo 2012 m. rudens, 2013 m. pavasario sesija
XII Seimo 2013 m. rudens sesija
XII Seimo 2014 m. neeilinė sesija
XII Seimo 2014 m. pavasario sesija


© Seimo kanceliarija
Į PRADŽIĄ