LT
I
EN
LT
I
EN
Teisės aktų registras
TAR
Teisės aktų informacinė sistema
TAIS
XII Seimas (2016–2020 m.)
Seimo nariai
Seimo Pirmininkas
Seimo valdyba
Seniūnų sueiga
Komitetai ir komisijos
Frakcijos
Laikinosios grupės
Seimo delegacijos
Tarpparlamentinių ryšių grupės
XII Seimas (2016–2020 m.)
LT
I
EN
LT
I
EN
Teisės aktų registras
TAR
Teisės aktų informacinė sistema
TAIS
Seimo nariai
Seimo Pirmininkas
Seimo valdyba
Seniūnų sueiga
Komitetai ir komisijos
Frakcijos
Laikinosios grupės
Seimo delegacijos
Tarpparlamentinių ryšių grupės
XII Seimas (2016–2020 m.)
Į viršų >
Sveikatos reikalų komitetas
Komiteto nariai
Parlamentinė kontrolė
Pakomitečiai
Veikla
Darbotvarkės
Naujienos
Pradžia
>
XII Seimas (2016–2020 m.)
>
Komitetai ir komisijos
>
Sveikatos reikalų komitetas
>
Parlamentinė kontrolė
Parlamentinė kontrolė
1
2
Nr.
Iniciavimo data
Iniciatorius
Vykdytojas
Priemonė
Vykdymas
21.
2017-09-29
Sveikatos reikalų komitetas
Nacionalinė sveikatos taryba
2017-09-20 SRK posėdžio Nr. 111-P-26 išrašas "Dėl Nacionalinės sveikatos tarybos 2017 m. rugsėjo 14 d. posėdyje vykusių Nacionalinės sveikatos tarybos kandidato į Tarybos pirmininkus rinkimų". SVARSTYTA. Dėl Nacionalinės sveikatos tarybos 2017 m. rugsėjo 14 d. posėdyje vykusių Nacionalinės sveikatos tarybos kandidato į Tarybos pirmininkus rinkimų. Įvertinus Nacionalinės sveikatos tarybos 2017 m. rugsėjo 14 d. posėdžio protokole Nr. PR-6 ir Detalaus posėdžio eigos aprašyme bei papildomai žodžiu pateiktą informaciją, darytina išvada, kad posėdis surengtas, nesilaikant teisės aktų reikalavimų (nebuvo kvorumo, posėdžio dalyviai neužsiregistravo pasirašytinai dalyvių sąraše, netinkamai organizuotas balsavimas nuotoliniu būdu), todėl kelia pagrįstų abejonių šio posėdžio ir jo metu priimtų sprendimų teisėtumas. Siekiant užtikrinti skaidrią, objektyvią, nepriklausomą Nacionalinės sveikatos veiklą, Nacionalinės sveikatos tarybos posėdžiai turi būti organizuojami ir sprendimai priimami griežtai laikantis teisės aktų reikalavimų. NUTARTA. Kreiptis į Nacionalinę sveikatos tarybą, rekomenduojant pripažinti negaliojančiais 2017 m. rugsėjo 14 d. posėdyje priimtus sprendimus ir artimiausiu metu surengti teisės aktų reikalavimus atitinkantį Nacionalinės sveikatos tarybos posėdį dėl Nacionalinės sveikatos tarybos kandidato į Tarybos pirmininkus rinkimų. Pritarta bendru sutarimu.
22.
2017-05-29
Sveikatos reikalų komitetas
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
2017-05-17 Nr. 111-P-14 išrašas SVARSTYTA. Dėl Valstybinio audito ataskaitos „Viešosioms sveikatos priežiūros įstaigoms perduoto valstybės turto valdymas“ Nr. VA-2017-P-10-2-8. NUTARTA. Įvertinus 2017 m. balandžio 20 d. valstybinio audito ataskaitos „Viešosioms sveikatos priežiūros įstaigoms perduoto valstybės turto valdymas“ išvadas ir ataskaitoje pateiktą informaciją dėl ankstesnių auditų metu nustatytų pastebėjimų, darytina išvada, kad Sveikatos apsaugos ministerija nesiėmė aktyvių veiksmų, spręsdama turto, atiduoto pagal panaudos sutartis viešosioms sveikatos priežiūros įstaigoms, valdymo problemų ir neužtikrino tinkamo šio turto valdymo ir naudojimo. Dėl informacijos apie valdomą turtą trūkumo galėjo būti priimami nepagrįsti sprendimai dėl įrangos ir pastatų, investicijų jiems poreikio planavimo ir paskirstymo, sveikatos priežiūros paslaugų tinklo kūrimo, valstybė gavo mažesnes pajamas už išnuomotą ir parduotą Sveikatos apsaugos ministerijos valdomą turtą. Atsižvelgiant į valstybinio audito ataskaitos išvadas ir jose nurodytas galimas netinkamo turto valdymo pasekmes, siūlyti Sveikatos apsaugos ministerijai: 1. Pradėti tarnybinį tyrimą dėl galimai padarytų tarnybinių nusižengimų, susijusių su pagal panaudą viešosioms sveikatos priežiūros įstaigoms perduoto turto valdymu, ir spręsti dėl tarnybinės atsakomybės taikymo atsakingiems asmenims. Apie priimtus sprendimus informuoti Sveikatos reikalų komitetą; 2. Įgyvendinti Valstybinio audito ataskaitoje „Viešosioms sveikatos priežiūros įstaigoms perduoto valstybės turto valdymas“ Nr. VA-2017-P-10-2-8 pateiktų rekomendacijų įgyvendinimo priemonių planą jame nurodytais terminais; 3. Apie rekomendacijų įgyvendinimą informuoti Valstybės kontrolę ir Sveikatos reikalų komitetą. Pritarta bendru sutarimu.
23.
2017-03-28
Sveikatos reikalų komitetas
Vilniaus miesto savivaldybė
2017-03-22 SRK posėdžio protokolo Nr. 111-P-7 išrašas "Dėl Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projekto „Dėl viešosios įstaigos Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Antakalnio filialo veiklos nutraukimo“. 5. SVARSTYTA. Dėl Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projekto „Dėl viešosios įstaigos Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Antakalnio filialo veiklos nutraukimo“. NUTARTA. 2017 m. vasario 28 d. Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorė A. Vaitkunskienė įsakymu Nr. 30-379 pateikė Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektą „Dėl viešosios įstaigos Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Antakalnio filialo veiklos nutraukimo“ ir pasiūlė šį projektą įrašyti į Vilniaus miesto savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkę. Sprendimo projekte numatoma nutraukti VšĮ Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Antakalnio filialo (toliau ? Filialas) veiklą iki 2017 m. birželio 30 d., teikti pasiūlymus dėl įstaigos struktūros pertvarkymo iki 2017 m. rugpjūčio 31 d., o pertvarkos procedūras atlikti iki 2018 m. vasario 28 d. Sveikatos reikalų komitetas 2017 m. kovo 13 d. gavo Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Sveikatos apsaugos darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkės R. Kiršienės prašymą apginti Filialo darbuotojų ir pacientų interesus, nes darbuotojai nebuvo informuoti apie Filialo likvidavimą ir Filialą planuojama likviduoti neturint aiškaus VšĮ Vilniaus miesto klinikinės ligoninės pertvarkymo plano. 2017 m. kovo 13 d. Komitetas kreipėsi į Vilniaus miesto merą R. Šimašių dėl Sveikatos apsaugos darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkės R. Kiršienės prašymo. 2017 m. kovo 17 d. Komitete gautas Vilniaus miesto savivaldybės mero pavaduotojo G. Palucko atsakymas, kuriame nurodoma, kad minėtuoju sprendimo projektu siekiama optimizuoti administracinės struktūros valdymą bei išvengti besidubliuojančių administracinių funkcijų vykdymo. Atsižvelgiant į Sveikatos apsaugos ministerijos, Vilniaus miesto savivaldybės, VšĮ Vilniaus miesto klinikinė
(Atsižvelgti į Komiteto pasiūlymus.)
Dokumentas
24.
2017-01-10
Sveikatos reikalų komitetas
SVARSTYTA. Valstybės kontrolės 2016 m. spalio 10 d. valstybinio audito ataskaita Nr. VA-P-60-9-16 „Valstybės investicijų 2015 metais programos valdymas“. NUTARTA. Siekiant skaidresnės ir objektyvesnės sveikatos srities valstybės investicijų projektų atrankos, pasiūlyti Specialiųjų tyrimų tarnybai: 1. Atlikti sveikatos apsaugos ministro 2013-04-09 įsakymo Nr. V-346 „Dėl sveikatos apsaugos ministro valdymo srities investavimo prioritetų, investicijų projektų atrankos kriterijų ir jų reikšmių, investicijų projekto atitikties investicijų projektų atrankos kriterijams ir jų pagrindimo lentelės patvirtinimo“ ir 2010-12-17 įsakymo Nr. V-1081 „Dėl Sveikatos apsaugos srities valstybės investicijų projektų įgyvendinimo programų (investicijų projektų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ antikorupcinį įvertinimą; 2. Antikorupcinio vertinimo metu nustačius teisinio reguliavimo trūkumų, galinčių sudaryti sąlygas pasireikšti korupcijai ar neskaidrių, neobjektyvių sprendimų priėmimui, pateikti Sveikatos apsaugos ministerijai pasiūlymus dėl minėtų sveikatos apsaugos ministro įsakymų patobulinimo. Pritarta bendru sutarimu.
(Pasiūlymai STT)
25.
2016-12-01
Sveikatos reikalų komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
SVARSTYTA. Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymo Nr. I-1343 8 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas Nr. XIIP-3653. Įstatymo projektu siūloma panaikinti sveikatos draudimo papildomo mėnesio galiojimą, t. y. asmenų teisę dar vieną mėnesį gauti paslaugas, apmokamas Privalomojo sveikatos draudimo lėšomis, nuo tada, kai už asmenis nustota mokėti arba kai jie patys nustoja mokėti privalomojo sveikatos draudimo įmokas. Dėl įstatymo projekto 2016 birželio 22 d. gauta Vyriausybės išvada, kuria pateikta argumentuota nuomonė nepritarti įstatymo projektui. Sveikatos draudimo įstatymo 17 straipsnio 3-7, 9 dalyse nurodyti asmenys (asmenys, vykdantys individualią veiklą, asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimus, savarankiškai privalomojo sveikatos draudimo įmokas mokantys asmenys ir kt.) privalomojo sveikatos draudimo (toliau ? PSD) įmokas moka paskutinę mėnesio, už kurį mokama įmoka, dieną. Šiems asmenims, atsižvelgiant į Sveikatos draudimo įstatymo 8 straipsnio 4 dalyje įtvirtintą papildomo mėnesio garantiją, už tą mėnesį PSD fondo biudžeto lėšomis apmokamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos avansu (t.y. nors PSD įmokos mokamos paskutinę mėnesio dieną, PSD fondo lėšomis apmokamos sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos nuo pirmos mėnesio dienos). Pritarus teikiamam įstatymo projektui ir atsisakius minėtos garantijos, ši gyventojų dalis prarastų galimybę nenutrūkstamai gauti asmens sveikatos priežiūros paslaugas, vaistus ir medicinos pagalbos priemones, kompensuojamus iš PSD fondo lėšų. NUTARTA. Siūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei sistemiškai peržiūrėti teisės aktų, reglamentuojančių privalomąjį sveikatos draudimą (toliau ? PSD), nuostatas ir įvertinti poreikį bei teisines ir finansines galimybes nustatyti tokį PSD įmokų mokėjimo principą, pagal kurį asmenys įmokas mokėtų prieš sveikatos priežiūros paslaugų teikimą.
(Atsižvelgti į pasiūlymus)
Dokumentas
Dokumentas
1
2