R.Remeika: apie alkoholį, krepšinį, “teisingą” visuomenės informavimą ir “blogą” Seimą

EN  FR

“Politikai išniekino antrąją lietuvių religiją”, “Seimas sužlugdė Lietuvos sportą”. Tokiomis ir panašiomis antraštėmis jau kelios savaitės rėkia pirmieji populiariausių laikraščių puslapiai, o geriausiu televizijų transliacijų laiku pasirodo pakasynas primenantys reklaminiai klipai, kuriais tautiečiams bandoma įpiršti mintį, kad Alkoholio reklamą uždraudęs Seimas padarė didžiausią įmanomą klaidą, nuodėmę, kuri parlamentarus lydės visą gyvenimą.

Man gi tokia dirbtinė isterija ir tendencingas informacijos pateikimas labiau primena sovietinį “smegenų plovimą”. Žmonės yra verčiami kilti  į “šventą karą” prieš “baisųjį” Seimą, kuris išdrįso pasikėsinti į televizijų ir alkoholio gamintojų pinigus. Nes pasirodo nesvarbu nei į ligoninę komos būsenos atvežami nepilnamečiai, nei girtų vyrų mušamos žmonos, nei “karo keliuose” aukos. Televizijoms tiesiog mirtinai reikia alkoholinių gėrimų reklamos atnešamų pinigų, o alkoholio gamintojams būtina erdvė kuo platesniam skatinimui pirkti jų gaminamą produkciją. Ir nei sportas, nei religija čia ne prie ko – tik pinigai. Dideli pinigai”, - įsitikinęs Seimo Informacinės visuomenės plėtros komiteto pirmininkas liberalcentristas Rimantas Remeika.

Liberalcentristas atkreipia dėmesį, kad supaprastintai bei tendencingai visuomenės informavimo priemonių traktuojamas Alkoholio kontrolės įstatymas, nedraudžia nei transliuoti krepšinio ar kitų sporto varžybų, nereikalauja nerodyti ir alkoholio gamintojų logotipų. Kalba eina tik apie alkoholinių gėrimų vartojimą skatinančių reklaminių klipų draudimą.

“Jeigu to nesugeba suvokti Alkoholio kontrolės įstatymo įgyvendinimą turinčios kontroliuoti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos vadovas, tuomet kyla abejonių dėl tokio valstybės tarnautojo nekompetentingumo arba korumpuotumo. Tačiau labiausiai panašu, kad ties tariamai “skandalingu” įstatymu visą dėmesį fokusuojanti žiniasklaida, faktiškai parlamentarams ir visuomenei parodė kas bus svarbiausia artimiausios ateities, tarp jų ir neeilinės Seimo sesijos aktualija. Kas gi kreips dėmesį į kažkokį sudėtingą ir painų naujos atominės elektrinės statybos – “trigalvio slibino” projektą, kitus įstatymus ir nutarimus, jei tauta dėl alkoholio reklamos draudimo negali žiūrėti krepšinio”, - retoriškai klausia R.Remeika.

 

Liberalų ir centro sąjungos frakcijos sekretoriatas

Daugiau informacijos:

Rimantas Remeika

8 658 42185



 
 © Seimo kanceliarija, 2008