Aplinkos apsaugos komitete vyko Aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės įstatymo 1, 2, 3, 12, 18, 20 ir 24 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo priedu įstatymo projekto Nr.XP-1294 ES pasirengimas svarstymui. Nuspręsta: Komiteto išvadų projekto rengėjais paskirti A.Bosą, R.Remeiką; paskelbti spaudoje, kad Aplinkos apsaugos komitetas pastabų bei pasiūlymų Aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės įstatymo 1, 2, 3, 12, 18, 20 ir 24 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo priedu įstatymo projektui Nr. XP-1294 ES laukia iki 2006 m. gegužės 4 d.; prašyti suinteresuotų organizacijų pateikti išvadas, pastabas ir pasiūlymus Aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės įstatymo 1, 2, 3, 12, 18, 20 ir 24 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo priedu įstatymo projektui Nr. XP-1294 ES iki 2006 m. gegužės 9 d.; prašyti Komiteto išvadų projekto rengėjų iki 2006 m. gegužės 9 d. pateikti Komiteto išvadų projektą; Aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės įstatymo 1, 2, 3, 12, 18, 20 ir 24 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo priedu įstatymo projekto Nr. XP-1294 ES svarstymo data Aplinkos apsaugos komitete - 2006 m. gegužės 10 d.
Komitetas nusprendė Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo Nr.XP-284 (2) ir Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo įsigaliojimo ir įgyvendinimo įstatymo Nr.XP-285 (2) projektų svarstymą tęsti kitame komiteto posėdyje (2006-05-03).
Komitetas po svarstymo Miškų įstatymo 4 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr.XP-901 nusprendė: nepritarti Miškų įstatymo 4 straipsnio pakeitimo įstatymo projektui Nr. XP-901 remiantis tuo, kad :
1) leidus skaidyti miško valdas į mažesnes negu 5 ha, kiltu pavojus, kad miško žemėje labai sumažės miško, nes pagal galiojančius teisės aktus kiekvienas miško valdos savininkas turi teise turėti privažiavimą prie savo valdos bei ją atriboti prakertamais spindžiais nuo gretimu valdų;
2) smulkiose miško valdose ekonomiškai mažiau apsimoka ūkininkauti, todėl yra pavojus, kad smulkios valdos taptų apleistomis;
3) šiuo metu dažnai keičiama žemės pagrindinė tikslinė žemės naudojimo paskirtis, norint miško vietoje pasistatyti namą ar sodybą, todėl įstatymo pakeitimas paspartintų šį procesą;
4) Konstitucinis Teismas š. m. kovo 14 d. nutarime nurodė, kad Miškų įstatymo 4 straipsnio 3 dalyje nustatytu draudimu skaidyti privačių miškų valdas į dalis, jei valda yra arba tampa mažesnė kaip 5 hektarų, siekiama užtikrinti, kad miškuose neatsirastų labai daug mažų miško sklypų, priklausančių skirtingiems savininkams, nes taip, ypač atsižvelgiant į tokiais atvejais būtinus nustatyti servitutus, į miškų tvarkymo bei miškų ūkio veiklos organizavimo techninius reikalavimus (inter alia su miško valdų atribojimu vienos nuo kitos) ir kt., galėtų būti sudarytos prielaidos pakeisti natūralų kraštovaizdį, atskirus miške esančius objektus, skurdinti, alinti mišką, natūralią gamtinę aplinką. Konstitucinis Teismas pažymėjo, kad įstatymų leidėjas, siekdamas užtikrinti miškų apsaugą, nesumažinti jų vertės, gali nustatyti minimalius miškų valdų plotus. Konstitucinis Teismas nurodė, kad atsižvelgiant į išdėstytus argumentus darytina išvada, kad Miškų įstatymo 4 straipsnio 3 dalis neprieštarauja Konstitucijos 23 straipsnio 1, 2 dalims, 29 straipsnio 1 daliai.