Gegužės 11 d. Komitetas apsvarstė Pavojingų
krovinių vežimo automobilių, geležinkelių ir vidaus vandenų transportu įstatymo
pakeitimo įstatymo projektą Nr.
XIP-2731 ES.
Įstatymo projektu siekiama iš esmės atnaujinti šiuo
metu galiojantį pavojingųjų krovinių vežimo automobilių, geležinkelių ir vidaus
vandenų keliais teisinį reguliavimą, atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės
aktų, Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių, kuriomis reglamentuojamas
pavojingųjų krovinių vežimas, reikalavimus. Įstatymo projektas apibrėžia
pavojingųjų krovinių vežimo reguliavimo ir vykdymo principus ir kryptis,
nustato, kaip paskirstoma valstybinio valdymo institucijų kompetencija, numato,
kad įstatymo nuostatos reguliuos radioaktyviųjų medžiagų, įskaitant
branduolinio kuro ciklo medžiagas, vežimą, patikslina mokymo įstaigų, mokančių
asmenis, susijusius su pavojingųjų krovinių vežimu, teisinį reguliavimą
atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos paslaugų įstatymo numatytas įsisteigimo
laisvės ir laisvės teikti paslaugas nuostatas, nustatant nediskriminacinį
teisinį reguliavimą kitų valstybių narių paslaugų teikėjų atžvilgiu,
užtikrinant vienodas verslo ir konkurencijos sąlygas. Projekte aiškiai
apibrėžtas draudimas vežti pavojinguosius krovinius vidaus vandenų keliais
įprastomis sąlygomis. Be to, galiojančio įstatymo nuostatos suderinamos su
pasikeitusiais kitų susijusių Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais,
atlikti būtini teisės technikos ir redakciniai pakeitimai.
Atsižvelgiant į Seimo kanceliarijos Teisės
departamento, Specialiųjų tyrimų tarnybos bei komiteto išvadų rengėjų
pasiūlymus komitetas pritarė patobulintam įstatymo projektui Nr. XIP-2731 ES
ir komiteto išvadai.
Vadovaujantis Seimo statuto 158 straipsnio
nuostatomis, Ekonomikos komitetas apsvarstė Turizmo įstatymo pakeitimo įstatymo projektą Nr. XIP-2212(4) bei projektui pateiktus Seimo
narių Vaidoto Bacevičiaus, Birutės Vėsaitės ir Dainiaus Budrio pasiūlymus ir
pritarė komiteto patobulintam įstatymo projektui ir komiteto išvadai.