Spalio 19 d.
Komitetas svarstė Kelių įstatymo 5
ir 7 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymo
projektą Nr. XIP-2778 kuriuo siekiama užtikrinti kelių tiesimo,
statybos, rekonstrukcijos, taisymo (remonto) ir priežiūros darbų kokybę bei
skaidrų, efektyvų ir kryptingą valstybės biudžeto lėšų Kelių priežiūros ir
plėtros programos naudojimą, patikslinti kelių priežiūros ir plėtros
valstybės politiką formuojančių ir įgyvendinančių institucijų funkcijas.. Įstatymo projekte
numatyta, kad Susisiekimo ministerija, kaip koordinuojanti kelių priežiūros
ir plėtros Valstybės politiką institucija, galės įgalioti įstaigą teikti kelio
darbų priežiūros paslaugas. Siekiama, kad sprendimai dėl valstybinės
reikšmės kelių tiesimo, statybos, rekonstrukcijos, taisymo (remonto) ir
priežiūros darbų būtų priimami vadovaujantis objektyviais kelių būklės ir eismo
tyrimų bei techninės, ekonominės ir aplinkosauginės stebėsenos, kuriuos ir atliks
minėta įstaiga, duomenimis. Tikimasi, kad kelių priežiūros ir plėtros programų
sudarymas, vadovaujantis objektyviais kelių būklės tyrimų duomenimis bei
atliktų kelių statybos darbų kokybės nustatymas, naudojant modernius tyrimus,
padės efektyviau panaudoti Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas bei
sutaupyti valstybės biudžeto lėšas, skiriamas kelių infrastruktūros plėtrai
bei modernizavimui.
Komitetas,
atsižvelgdamas į Seimo kanceliarijos Teisės departamento, Biudžeto ir
finansų komiteto, Valstybės valdymo ir savivaldybių, Informacinės visuomenės
ir plėtros komitetų pastabas ir pasiūlymus pritarė komiteto patobulintam įstatymo
projektui ir komiteto išvadai.
Komitetas,
paskirtas pagrindiniu taip pat svarstė ir pritarė patobulintam Strateginę
reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių ir įrenginių bei kitų
nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių įstatymo 3, 4, 5 ir 6
straipsnių pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIP-2191(2) ir komiteto išvadai.