Pranešimai žiniasklaidai 

EN  FR

Ekonomikos komitetas patobulino Viešųjų pirkimų įstatymo papildymo ir pakeitimo įstatymo projektą


            Sausio 13 d. Komitetas apsvarstė ir pritarė komiteto patobulintam Viešųjų pirkimų įstatymo 2, 6, 7, 8, 13, 15, 18, 22, 23, 24, 31, 32, 39, 41, 54, 58, 78, 85, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 straipsnių ir priedo papildymo ir pakeitimo, Įstatymo papildymo 21(1), 94(1), 95(1), 95(2) straipsniais, Įstatymo 98, 99, 100 straipsnių pripažinimo netekusiais galios įstatymo projektui XIP-1424 ES. Šio projekto tikslas – suderinti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų teisę su Europos Sąjungos teisės reikalavimais bei užtikrinti nediskriminavimo ir skaidrumo principų laikymąsi viešųjų pirkimų procedūrų metu. Projektu siekiama patobulinti viešųjų pirkimų ginčų nagrinėjimo tvarką, sudarant galimybę suinteresuotiems tiekėjams pasinaudoti skubiomis ir veiksmingomis teisės gynimo priemonėmis, ypač kol pirkimo procedūra dar nepasibaigusi ir dar galima ištaisyti pažeidimus. Įgyvendinti Verslo aplinkos gerinimo komisijos pasiūlymus dėl verslo aplinkos gerinimo viešųjų pirkimų srityje ir patobulinti pirkimus iš socialinių įmonių reglamentuojančias nuostatas.

Komitetas apsvarstė ir iš esmės pritarė iniciatorių pateiktam Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo 2, 8, 12, 13, 22, 27 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei 12(1) straipsnio pripažinimo netekusiu įstatymo projektui XI-1302. Komitetas pasiūlė pagrindiniam Socialinių reikalų ir darbo komitetui patobulinti įstatymo projektą, atsižvelgiant į Teisės departamento pastabas. Šio projekto tikslas – įgyvendinti 2006 m. gruodžio 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2006/123/EB dėl paslaugų vidaus rinkoje nuostatas: nustatyti nediskriminacinį teisinį reglamentavimą, taikomą kitų valstybių narių darbuotojų saugos ir sveikatos paslaugų įmonėms teikėjams, taip pat  užtikrinti vienodas verslo ir konkurencijos sąlygas, sudaryti teisines prielaidas nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijai, sumažinti administracinę ir finansinę naštą tokių paslaugų teikimo verslui, t. y. atsisakyti juridinių ir fizinių asmenų, teikiančių tokias paslaugas, licencijavimo ir kt.

Komitetas apsvarstė Tauriųjų metalų ir brangakmenių valstybinės priežiūros įstatymo 3, 4, 6, 15, 17 ir 19 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą XIP-1173 ir iš esmės pritarė iniciatorių pateiktam įstatymo projektui. Komitetas pasiūlė pagrindiniam Biudžeto ir finansų komitetui patobulinti įstatymo projektą, atsižvelgiant į Teisės departamento pastabą bei Ekonomikos komiteto pasiūlymus. Šio projekto tikslas – suderinti Įstatymą su 2006 m. gruodžio 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos priimtos direktyvos 2006/123/EB dėl paslaugų vidaus rinkoje (OL 2006 L 376, p. 36) nuostatomis, taip pat suvienodinti Lietuvos tauriųjų metalų ir brangakmenių gamintojų ir importuotojų verslo sąlygas, sumažinti administracinę naštą Lietuvos tauriųjų metalų ir brangakmenių gamintojams atsisakant pareigos savo gamybos gaminius ženklinti pagaminimo metų šifru, apibrėžti Lietuvoje galiojančių Europos ekonominei erdvei priklausančių valstybių įgaliotų ir nepriklausomų valstybių valstybinių kontrolinių prabavimo ženklų sąvoką, aiškiau apibrėžti sąlygas, kuriomis tauriųjų metalų ir brangakmenių gaminiai Lietuvoje galėtų būti realizuojami be Lietuvos prabavimo rūmų kontrolinio įspaudavimo ar kokybės pažymėjimo.





© Seimo kanceliarija
Į PRADŽIĄ