Informacija apie posėdžius 

EN  FR

Komisijos išvada „Dėl Atliekų tvarkymo įstatymo 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 36 straipsnių, antrojo skirsnio, šeštojo skirsnio pavadinimo ir 4, 5 priedų pakeitimo ir papildymo, įstatymo papildymo antruoju1 skirsniu ir 61, 71, 111, 121, 181, straipsniais ir 1, 2, 3 priedų pripažinimo netekusiais galios įstatymo projekto“


2011-04-13 Nr.101-I-9

Vilnius

 

                      Seimo Etikos ir procedūrų komisija (toliau – Komisija): Vaidotas Bacevičius, Vida Marija Čigriejienė, Julius Dautartas, Jonas Juozapaitis, Antanas Nedzinskas, Rūta Rutkelytė, Algimantas Salamakinas, gavusi Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus prašymą ir remdamasi Lietuvos Respublikos Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies 3 punkto nuostata nagrinėjo klausimą dėl Atliekų tvarkymo įstatymo 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 36 straipsnių, antrojo skirsnio, šeštojo skirsnio pavadinimo ir 4, 5 priedų pakeitimo ir papildymo, įstatymo papildymo antruoju1 skirsniu ir 61, 71, 111, 121, 181, straipsniais ir 1, 2, 3 priedų pripažinimo netekusiais galios įstatymo projekto (toliau – Įstatymo projektas) procedūrų.

 

                      Etikos ir procedūrų komisija konstatuoja:

                      2011 m. kovo 31 d. Seimo plenariniame posėdyje vyko Įstatymo projekto priėmimas. Priėmimo metu, remiantis Lietuvos Respublikos Seimo statuto 156 straipsnio 6 dalies nuostata, buvo pateikta balsuoti dėl Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus pasiūlymo Įstatymo projektui, kuriam nebuvo pritarta pagrindiniame Aplinkos apsaugos komitete. Seimas 52 balsais už, 5 – prieš ir 26 – susilaikius pasiūlymui pritarė. Tuomet pranešėjas Seimo narys Andrius Burba paprašė padaryti Įstatymo priėmime pertrauką.

                      Lietuvos Respublikos Seimo statuto 158 straipsnyje reglamentuojama pertraukos įstatymo projekto svarstymo metu. Šio straipsnio 4 dalyje numatyta, kad jeigu įstatymo projekto priėmimo metu, (nebalsavus dėl visų straipsnių), Seimas priima pasiūlymą daryti pertrauką, procedūra kartojama nuo įstatymo projekto svarstymo pagrindiniame komitete.

                      Seimo narys Evaldas Jurkevičius teigia, kad vadovaujantis Seimo statuto 158 straipsnio 1 dalimi pertrauka daroma priimtiems pasiūlymams suderinti: apsvarstyti pasiūlymus, išklausyti pateiktas nuomones bei išvadas ir rasti optimaliausią sprendimo būdą, o Aplinkos apsaugos komitetas nebandė suderinti priimtos pataisos, o ją atmetė.

                      Seimo statuto 158 straipsnio 1 dalyje numatoma, kad pranešėjo reikalavimu, jeigu jis mano, kad priimtiems pasiūlymams suderinti reikia dar vieno pagrindinio komiteto posėdžio, po balsavimo dėl visų straipsnių gali būti padaryta priėmimo pertrauka, bet ne ilgesnė kaip iki artimiausios Seimo posėdžių dienos.

                      2011 m. kovo 31 d. Įstatymo projekto priėmimo metu buvo padaryta pertrauka dar nebalsavus dėl visų straipsnių, todėl šiuo atveju pagrindinis Įstatymo projektą svarstantis Aplinkos apsaugos komitetas galėjo vadovautis šio straipsnio 3 dalies nuostata ir procedūrą kartoti nuo Įstatymo projekto svarstymo komitete.

                      Etikos ir procedūrų komisija nusprendė:

                      Seimo Aplinkos apsaugos komitetas, grįžęs į Atliekų tvarkymo įstatymo 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 36 straipsnių, antrojo skirsnio, šeštojo skirsnio pavadinimo ir 4, 5 priedų pakeitimo ir papildymo, įstatymo papildymo antruoju1 skirsniu ir 61, 71, 111, 121, 181, straipsniais ir 1, 2, 3 priedų pripažinimo netekusiais galios įstatymo projekto svarstymą, Seimo statuto nuostatų nepažeidė.

Balsavimo rezultatai: pritarta bendru sutarimu.

 

 

Komisijos pirmininkas                                                                                                                                         Algimantas Salamakinas



Pažymos apie Seimo narių dalyvavimą Seimo posėdžiuose
2008 metai


© Seimo kanceliarija
Į PRADŽIĄ