Ataskaitos 

EN  FR

Seimo Etikos ir procedūrų komisijos 4 eilinės (2010 m. kovo 10 d. – liepos 2 d.) sesijos veiklos ataskaita


Seimo Etikos ir procedūrų komisijoje (toliau Komisija) ataskaitiniu laikotarpiu dirbo 14 Seimo narių.

Vaidotas Bacevičius                                                                              (Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų frakcija)

Vytautas Bogušis                                                                                  (Liberalų ir centro sąjungos frakcija)

Vida Marija Čigriejienė (Komisijos pirmininko pavaduotoja)      (Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų frakcija)

Julius Dautartas                                                                         (Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų frakcija))

Jonas Juozapaitis                                                                                  (Lietuvos socialdemokratų partijos frakcija)

Egidijus Klumbys                                                                                  (Frakcija „Tvarka ir teisingumas“)

Vytautas Kurpuvesas                                                                            (Krikščionių partijos frakcija)

Antanas Nedzinskas                                                                             (Tautos prisikėlimo partijos frakcija)

Konstantas Ramelis                                                                              (Mišri Seimo narių grupė)

Rūta Rutkelytė                                                                          (Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų frakcija)

Algimantas Salamakinas (Komisijos pirmininkas)                                   (Socialdemokratų partijos frakcija)

Dalia Teišerskytė                                                                                  (Liberalų sąjūdžio frakcija)

Ona Valiukevičiūtė                                                                                (Frakcija „Tvarka ir teisingumas“)

Mečislovas Zasčiurinskas                                                                      (Darbo partijos frakcija)

 

Per ataskaitinį laikotarpį nuo 2010 m. kovo 10 d. iki 2010 m. liepos 2 d. sušaukta 14 Komisijos posėdžių. Komisijos posėdžiuose buvo apsvarstyti 95 klausimai. Iš jų: 9 procedūriniai ginčai, 5 klausimai dėl galimo viešųjų ir privačių interesų konflikto, 18 klausimų dėl Seimo narių elgesio, 8 klausimai dėl Seimo narių veiklos atitikimo įstatymų nuostatoms, Seimo narių dalyvavimas Seimo posėdžiuose ir eilė kitų klausimų. Lentelėje pateikiami Komisijoje svarstyti klausimai, kuriuos apsvarsčiusi Komisija pateikė savo išvadas.

 

Eil. Nr.

Kokiu pagrindu remiantis svarstyta

 

Dėl ko kreiptasi

 

Komisijos sprendimai

1.

Remiantis Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies 3 punkto ir Valstybės politikų elgesio kodekso 7 straipsnio 1 dalies nuostatomis

Dėl Seimo nario Lino Karaliaus veiksmų įvertinimo.

1. Seimo narys Linas Karalius, nedalyvaudamas Seimo darbe, pažeidė Seimo statuto 10 straipsnio 1 ir 5 dalį.

2. Seimo narys Linas Karalius, be pateisinamos priežasties nedalyvaudamas Seimo darbe, neatliko savo, kaip Tautos atstovo, konstitucinės priedermės.

3. Seimo narys Linas Karalius, Sesijos metu išvykdamas į užsienio kelionę, nesilaikė Seimo statuto 32 straipsnio 1 dalies 3 punkto nuostatų.

4. Seimo narys Linas Karalius, sudaręs galimybę pasinaudoti savo balso teise kitam Seimo nariui, pažeidė Lietuvos Respublikos Seimo statuto 111 straipsnio 4 dalį.

5. Seimo narys Linas Karalius pažeidė Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso 4 straipsnio 1 dalies 1, 3 ir 5 punktų nuostatas ir pakenkė Lietuvos Respublikos Seimo reputacijai ir autoritetui.

2.

Seimo nario Roko Žilinsko prašymas

Išnagrinėti, ar teisėtas buvo sprendimas atleisti jį iš Seimo Atominės energetikos komisijos pirmininko pareigų.

Seimo Atominės energetikos komisijos pirmininko atleidimo procedūra buvo vykdoma nesilaikant Seimo statuto 217 straipsnyje nustatytų reikalavimų.

3.

Seimo nario Aleksandro Sacharuko prašymas

Išnagrinėti, ar teisėtas buvo sprendimas atleisti jį iš Seimo Operatyvinės veiklos parlamentinės kontrolės komisijos pirmininko pareigų.

1. Organizuojant neeilinį Seimo Operatyvinės veiklos parlamentinės kontrolės komisijos posėdį dėl komisijos pirmininko atleidimo, nesilaikyta Seimo statuto 52 straipsnio 1 dalies 1 punkto ir 2 dalies nuostatų.

2. Seimo Operatyvinės veiklos parlamentinės kontrolės komisijos pirmininko atleidimo procedūra buvo vykdoma nesilaikant Seimo statuto 217 straipsnyje nustatytų reikalavimų.

4.

Seimo Pirmininkės Irenos Degutienės prašymas

Pateikti išvadą, nurodant pagal kokias Seimo statuto procedūras turėtų būti atleidžiami ar perrenkami Seimo komitetų ir komisijų pirmininkai.

1. Kaimo reikalų komiteto sprendimas,pareikšti nepasitikėjimą komiteto pirmininku Edmundu Pupiniu, teisinių pasekmių nesukėlė.

2. Operatyvinės veiklos parlamentinės kontrolės komisijos ir Atominės energetikos komisijos pirmininkai, pasikeitus Seimo daugumos ir mažumos proporcijoms, turėtų būti perrenkami remiantis Seimo statuto 46 straipsnio nuostatomis.

3. Seimo kaimo reikalų komiteto pirmininkas dėl kitų priežasčių, nei nurodytos Seimo statuto 46 straipsnyje, iš užimamų pareigų turėtų būti atleidžiamas vadovaujantis Seimo statuto 217-218 straipsnio nuostatomis.

5.

Remiantis Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies 6 punkto nuostata

Nagrinėjo, ar Seimo narė Rasa Juknevičienė lėšas, skirtas išlaidoms, susijusioms su jos parlamentine veikla, panaudojo pagal paskirtį.

Seimo narė Rasa Juknevičienė iš valstybės biudžeto lėšų, skirtų Seimo nario parlamentinei veiklai, apmokėdama už plakatų ir bukletų gamybą, skirtą Paminklinei Kristaus Prisikėlimo bažnyčiai rengiamų renginių programai, šias lėšas panaudojo ne pagal paskirtį.

6.

Seimo nario Manto Varaškos prašymas

Įvertinti galimybes dalyvauti Seimo specialiosios tyrimo komisijos dėl Seimo narių pateiktų siūlymų pradėti apkaltos procesą Seimo nariui Aleksandrui Sacharukui pagrįstumui ištirti ir išvadai dėl pagrindo pradėti apkaltos procesą parengti ir Seimo Specialiosios tyrimo komisijos dėl Seimo narių pateiktų siūlymų pradėti apkaltos procesą Seimo nariui Linui Karaliui pagrįstumui ištirti ir išvadai dėl pagrindo pradėti apkaltos procesą parengti darbe.

1. Esant abejonėms dėl šališkumo, rekomenduotina Seimo nariui pačiam, vadovaujantis savo sąžine, apsispręsti dėl dalyvavimo Seimo Specialiosiose tyrimo komisijų darbe.

2. Remiantis Seimo statuto 228 straipsnio 1 dalimi, apkaltos proceso iniciatorius gali būti apkaltos komisijos nariu.

7.

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto prašymas

Išnagrinėti klausimą dėl Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 9 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto XIP-1270 (toliau – Projektas XIP-1270) įtraukimo į 2010 m. balandžio 15 d. Seimo plenarinių posėdžių darbotvarkę.

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas, pritaręs išvadai „Dėl Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 9 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto (XIP-1270), remiantis Seimo statuto 145 straipsnio 1 dalimi, turėtų pateikti išvadą dėl galimų lėšų, susijusių su valstybės biudžeto koregavimu, šaltinių.

8.

Kupiškio rajono savivaldybės mero Jono Jaručio prašymas

Išnagrinėti klausimą dėl Seimo narės Aurelijos Stancikienės veiksmų, galimai prieštaraujančių Seimo statuto ir Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso nuostatoms.

Seimo narė Aurelija Stancikienė, apsilankydama Kupiškio rajono savivaldybėje, Lietuvos Respublikos Seimo statuto ir Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso nuostatų nepažeidė.

9.

Klaipėdos Garažų ir mažųjų laivų eksploatavimo bendrijos „Smiltelės“ prašymas

Dėl Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus veiksmų naudojantis Seimo nario įgaliojimais sprendžiant klausimus, susijusius ir su jo privačiais interesais.

1. Seimo narys Evaldas Jurkevičius atstovaudamas Individualių namų savininkų bendruomenės „Smeltė“ interesus valstybinėse institucijose, nesilaikė Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo 13 straipsnio 1 dalies nuostatų.

Seimo narys Evaldas Jurkevičius nesilaikė Valstybės politikų elgesio kodekso 4 straipsnio 1 dalies 7 punkte įtvirtinto nesavanaudiškumo principo.

10.

Seimo Socialdemokratų partijos frakcijos prašymas ir Seimo Pirmininko pavaduotojo Česlovo Stankevičiaus pavedimas

Išnagrinėti klausimą dėl Seimo nutarimo „Dėl kreipimosi į Lietuvos Respublikos Konstitucinį Teismą su prašymu ištirti, ar kai kurios Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymo nuostatos neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai“ projekto išbraukimo iš Seimo posėdžių darbotvarkės.

1. 2010 m. balandžio22 d. Seimo plenariniame posėdyje teikiant balsuoti dėl Seimo nutarimo „Dėl kreipimosi į Lietuvos Respublikos Konstitucinį Teismą su prašymu ištirti, ar kai kurios Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymo nuostatos neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai“ projekto išbraukimo iš darbotvarkės buvo pažeista Lietuvos Respublikos Seimo statuto 92 straipsnio 1 dalies nuostata, įpareigojanti privalomai įtraukti klausimus į Seimo posėdžių darbotvarkę, jei to raštu pageidauja 1/3 Seimo narių.

2. Pirmininkaujantys 2010 m. balandžio 22 d. Seimo posėdžiams Seimo Pirmininko pavaduotojai Algis Kašėta ir Česlovas Stankevičius, neatsižvelgdami į siūlymus papildomai įrašyti klausimą į priimtą dienos posėdžių darbotvarkę, pažeidė Lietuvos Respublikos Seimo statuto 94 straipsnio 1 dalies nuostatos.

11.

Seimo nario Arvydo Anušausko prašymas

Dėl Seimo Etikos ir procedūrų komisijos pirmininko elgesio įvertinimo.

Rekomenduoti Seimo Etikos ir procedūrų komisijos pirmininkui Algimantui Salamakinui atsakingai komentuoti klausimus, kol vyksta Komisijos tyrimas.

12.

UAB „Lexano“ skundas

Dėl Seimo sveikatos reikalų komiteto pirmininko Antano Matulo veiksmų.

Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininkas Antanas Matulas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Viešojo administravimo įstatymo 23 straipsniu, gavęs kreipimąsi ir kreipdamasis į Finansų ministeriją, nepažeidė Valstybės politikų elgesio kodekso nuostatų ir Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybės tarnybos įstatymo.

13.

Lietuvos medikų profesinės sąjungos prašymas

Įvertinti Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininko Antano Matulo elgesį.

Remiantis Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso 9 straipsnio 1 dalies 2 punkto nuostata, apsiriboti svarstymu Komisijoje.

14.

Seimo posėdžio pirmininkės pavedimas išnagrinėti Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto prašymą

Pateikti išvadą dėl komitetų posėdžių ir posėdžiuose priimamų klausimų teisėtumo.

Remiantis Lietuvos Respublikos Seimo statuto 53 straipsnio 4 dalies nuostata sprendimai Seimo komitetų posėdžiuose turi būti priimami esant kvorumui, t. y. balsavime dalyvaujant daugiau kaip pusei visų Seimo komiteto narių.

15.

Remiantis Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies nuostatomis

Dėl Vyriausybės metinės ataskaitos svarstymo procedūrų.

1. Remiantis Lietuvos Respublikos Seimo statuto 207 straipsnio 2 d. nuostata Seimo komitetai svarsto Vyriausybės ataskaitą.

2. Lietuvos Respublikos Seimo statutas neįpareigoja Seimo komitetų apsvarsčius Vyriausybės metinę ataskaitą pateikti Seimui išvadą.

16.

Seimo valdybos pavedimas, Seimo nario Arūno Valinsko prašymas, Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus prašymas

Įvertinti Seimo nario Arūno Valinsko viešus pasisakymus.

1. Seimo narys Arūnas Valinskas pažeidė Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso 4 straipsnio 5 ir 6 dalyse įtvirtintus padorumo ir pavyzdingumo principus.

2. Rekomenduoti Seimo nariams vengti posakių, diskredituojančių Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo narių autoritetą.

17.

Seimo narės Rimos Baškienės prašymas

Įvertinti Seimo nario Gedimino Kirkilo skelbiamų teiginių atitikimą Valstybės politikų elgesio kodeksui.

1. Seimo narys Gediminas Kirkilas pažeidė Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso 4 straipsnio 5 ir 6 dalyse įtvirtintus padorumo ir pavyzdingumo principus.

2. Rekomenduoti Seimo nariams vengti posakių, diskredituojančių Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo narių autoritetą.

18.

Tauragės rajono savivaldybės mero prašymas

Įvertinti Seimo nario Stasio Šedbaro veiksmus.

Seimo narys Stasys Šedbaras, kreipdamasis į Vyriausybės atstovą Tauragės apskrityje, teisės aktų nuostatų nepažeidė.

19.

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos prašymas

Išsiaiškinti, ar Seimo narys Jonas Jagminas nesupainiojo viešųjų ir privačių interesų.

Seimo narys Jonas Jagminas nepažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo ir Lietuvos Respublikos Seimo statuto nuostatų.

20.

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos prašymas

Išaiškinti, ar Seimo posėdžio pirmininkas teisingai traktavo Seimo statuto 184 straipsnį.

1. Seimo rezoliucijos po Vyriausybės ataskaitos svarstymo nepriėmimas teisinių pasekmių nesukelia.

2. Sudarant redakcinę komisiją redaguoti Seimo rezoliucijos „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 metų veiklos ataskaitos“ projektą Nr. XIP-2047, buvo pažeista Lietuvos Respublikos Seimo statuto 185 straipsnio 2 dalies nuostata.

21.

Seimo posėdžio pirmininko kreipimasis

Dėl Seimo statuto 109 straipsnio taikymo Seimo statuto 39 skirsnyje.

Pripažinti, kad 2010 m. gegužės 18 d. Seimo plenarinio posėdžio metu, svarstant 1-4 klausimą dėl Seimo nutarimo „Dėl pritarimo Seimo specialiosios tyrimo komisijos dėl Seimo narių pateiktų siūlymų pradėti apkaltos procesą Seimo nariui Aleksandrui Sacharukui pagrįstumui ištirti ir išvadai dėl pagrindo pradėti apkaltos procesą parengti išvadoms“ (projektas XIP-2074), turi būti laikomasi Seimo statuto 109 straipsnio nuostatų.

22.

Seimo darbo partijos frakcijos seniūno pavaduotojo prašymas

Dėl galimybės daryti pertrauką Vyriausybės valandos metu

Pirmininkaujantis Seimo posėdžiui Seimo pirmininko pavaduotojas Algis Kašėta 2010 m. balandžio 29 d. Seimo posėdyje, neteikdamas balsuoti dėl Vyriausybės valandos atidėjimo, Lietuvos Respublikos Seimo statuto nuostatų nepažeidė.

23.

Seimo tvarkos ir teisingumo partijos frakcijos seniūno pavaduotojo prašymas

Išnagrinėti klausimą dėl Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 2, 9, 10, 11, 13, 19, 26, 30, 34, 36, 38, 39 straipsnių pakeitimo ir papildymo ir 12 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektą Nr. XIP-1618(2) (toliau – Projektas XIP-1618(2)) svarstymo procedūros nutraukimo 2010 m. balandžio 13 d. Seimo rytiniame plenariniame posėdyje, taip galimai pažeidžiant Seimo statuto 109 straipsnio 1 dalies nuostatas.

Pirmininkaujanti Seimo Pirmininkė Irena Degutienė 2010 m. balandžio 13 d. Seimo rytiniame plenariniame posėdyje nutraukusi įstatymo dėl Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 2, 9, 10, 11, 13, 19, 26, 30, 34, 36, 38, 39 straipsnių pakeitimo ir papildymo ir 12 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektą Nr. XIP-1618(2) svarstymo procedūrą nepažeidė Seimo statuto nuostatų.

24.

Seimo nario Vytauto Kurpuveso prašymas ir komisijos iniciatyva

apsvarstyti Seimo nario Andriaus Šedžiaus viešus pasisakymus visuomenės informavimo priemonėse, kurie galimai žemina Seimo narių Lino Karaliaus ir Roko Žilinsko garbę ir orumą, menkina jų reputaciją, daro neigiamą įtaką jų politiniam įvaizdžiui visuomenėje bei diskredituoja Seimo autoritetą ir dėl Seimo nario Sauliaus Stomos išsakytų teiginių.

1. Seimo nariai Andrius Šedžius ir Saulius Stoma pažeidė Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso 4 straipsnio 5 ir 6 dalyse įtvirtintus padorumo ir pavyzdingumo principus.

2. Rekomenduoti Seimo nariams vengti posakių, diskredituojančių Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo narių autoritetą.

25.

Lietuvos savivaldybių asociacijos prašymas

Įvertinti Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus veiksmus, raginant Klaipėdos miesto savivaldybės tarybą neberemti Lietuvos savivaldybių asociacijos.

Seimo narys Evaldas Jurkevičius raštu kreipdamasis į Klaipėdos miesto savivaldybės tarybą nepažeidė Seimo statuto ir Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso nuostatų.

26.

Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto prašymas

Paaiškinti, ar komitetas turi įgaliojimus preliminariai vertinti įstatymo projekto nuostatos atitikimą Konstitucijai, jei iš esmės analogiška nuostata įtvirtinta galiojančiame įstatyme.

Lietuvos Respublikos Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Seimo statuto 138 straipsnio 2 dalies ir 67 straipsnio 1 dalies nuostatomis, yra įgaliotas teikti Seimui išvadą dėl bet kurio svarstomo teisės akto projekto atitikimo Lietuvos Respublikos Konstitucijai.

27.

Seimo nario Petro Gražulio prašymas

Įvertinti, ar Seimo valdyba neviršijo Seimo statute numatytų įgaliojimų.

1. Lietuvos Respublikos Seimo valdyba, priėmusi sprendimą komandiruoti Seimo narius Mantą Adomėną ir Roką Žilinską į Briuselį (Belgijos karalystė) 2010 m. balandžio 29 d. dalyvauti Europos Parlamento Gėjų ir lesbiečių teisių grupės diskusijoje „Mažumų susirinkimų ir žodžio laisvė Lietuvoje“, neviršijo Lietuvos Respublikos Seimo statuto 32 straipsnyje įtvirtintų Seimo valdybos įgaliojimų.

2. Rekomenduoti Seimo valdybai, svarstant Seimo narių siuntimo į komandiruotes klausimus, atsižvelgti į Seimo nariams, siunčiamiems į komandiruotes, Seimo komitetų pateiktų užduočių aktualumą ir svarbą.

28.

Remiantis Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies 3 punkto ir Valstybės politikų elgesio kodekso 7 straipsnio 1 dalies nuostatomis

Dėl galimo interesų konflikto Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus veikloje.

Seimo narys Evaldas Jurkevičius nepažeidė Lietuvos Respublikos Seimo statuto 18 straipsnio reikalavimų.

29.

Klaipėdos teritorinės ligonių kasos prašymas

Įvertinti Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininko Kęsto Komskio galimai neteisėtus veiksmus, viršijant jam suteiktus įgaliojimus.

Rekomenduoti Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininkui Kęstui Komskiui, viešai teikiant informaciją apie Seimo Antikorupcijos komisijos ar jos darbo grupės atliekamo tyrimo eigą, su juo susijusius asmenis ir būsimą komisijos sprendimą, laikytis Lietuvos Respublikos Seimo Antikorupcijos komisijos įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 2 punkto nuostatų.

30.

Seimo nario Kazimiero Uokos prašymas

Įvertinti Seimo narės Marijos Aušrinės Pavilionienės elgesio atitikimą Seimo statutui bei kitiems teisės aktams, reglamentuojantiems Seimo narių veiklą.

1. Seimo nariai turi teisę viešai reikšti savo nuomonę ir įsitikinimus.

2. Rekomenduoti Seimo nariams viešajame gyvenime vadovautis Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekse įtvirtintais principais.

31.

Seimo frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ prašymas

Įvertinti, ar nebuvo pažeistos Seimo statuto nuostatos, reglamentuojančios Vyriausybės ataskaitos svarstymo procedūras.

Pirmininkaujantis 2010 m. gegužės 11 d. Seimo rytiniam plenariniam posėdžiui Seimo Pirmininko pavaduotojas Algis Kašėta, nutraukdamas diskusiją dėl Vyriausybės 2009 metų veiklos ataskaitos, nesilaikė Lietuvos Respublikos Seimo statuto 18 straipsnio 7 dalies nuostatos.

32.

Remiantis Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies 6 punkto nuostata

Dėl Seimo nario Algimanto Dumbravos lėšų, skirtų išlaidoms, susijusioms su jo parlamentine veikla, panaudojimo.

Seimo narys Algimantas Dumbrava iš valstybės biudžeto lėšų, skirtų Seimo nario parlamentinei veiklai, apmokėdamas už lankstinukų gamybą, skirtą kraujo donorystės skatinimui, šias lėšas panaudojo ne pagal paskirtį.

33.

Remiantis Seimo statuto 78 straipsnio 1 dalies 6 punkto nuostata

Dėl Seimo nario Gedimino Navaičio lėšų, skirtų išlaidoms, susijusioms su jo parlamentine veikla, panaudojimo.

1. Seimo narys Gediminas Navaitis iš valstybės biudžeto lėšų, skirtų Seimo nario parlamentinei veiklai, apmokėdamas už kelionę į Šveicarijos konfederaciją, šias lėšas panaudojo pagal paskirtį.

2. Rekomenduoti Seimo valdybai aiškiau formuluoti priimtus sprendimus.

 

           

Per ataskaitinį laikotarpį Komisija gavo 1496 laiškus ir kitokius dokumentus ir išsiuntė 811 laiškų bei kitokių dokumentų.

 

 

Komisijos pirmininkas                                                                                                                           Algimantas Salamakinas

 

 





© Seimo kanceliarija
Į PRADŽIĄ