Darbotvarkės klausimai (svarstyti kartu)
-
Profesinio mokymo įstatymo 7, 9, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 22, 23, 25, 28 ir 31 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-672(2)); svarstymas
(dokumento tekstas, susiję dokumentai)
Pranešėjai:
Vincė Vaidevutė Margevičienė, Komiteto narė, Socialinių reikalų ir darbo komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas,
Vydas Gedvilas, Komiteto narys, Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas
-
Profesinio mokymo įstatymo 7, 9, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 22, 23, 25, 28 ir 31 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-672(2)); priėmimas
(dokumento tekstas, susiję dokumentai)
Pranešėjai:
Vincė Vaidevutė Margevičienė, Komiteto narė, Socialinių reikalų ir darbo komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas,
Vydas Gedvilas, Komiteto narys, Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas
-
Profesinio mokymo įstatymo pakeitimo įstatymo 2 straipsnio pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-673(2)); svarstymas
(dokumento tekstas, susiję dokumentai)
Pranešėjas:
Vydas Gedvilas, Komiteto narys, Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas
-
Profesinio mokymo įstatymo pakeitimo įstatymo 2 straipsnio pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-673(2)); priėmimas
(dokumento tekstas, susiję dokumentai)
Pranešėjas:
Vydas Gedvilas, Komiteto narys, Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas
-
Švietimo įstatymo 56 straipsnio pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-674(2)); svarstymas
(dokumento tekstas, susiję dokumentai)
Pranešėjas:
Vydas Gedvilas, Komiteto narys, Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas
-
Švietimo įstatymo 56 straipsnio pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIP-674(2)); priėmimas
(dokumento tekstas, susiję dokumentai)
Pranešėjas:
Vydas Gedvilas, Komiteto narys, Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas, Lietuvos Respublikos Seimas
Svarstymo eiga
13:37:22 |
Įvyko registracija (užsiregistravo 97) |
13:37:22 |
Įvyko balsavimas dėl įstatymo priėmimo; pritarta (už 77, prieš 3, susilaikė 17) |
|
|