DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO ARCHYVO SKYRIAUS VYRESNYSIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
teisės aktų nustatyta tvarka priima archyviniam saugojimui ir tvarko Seimo ir Seimo kanceliarijos veiklos dokumentus, Seimo narių, Seimo kanceliarijai perduotus fizinių asmenų ir juridinių asmenų veiklos dokumentus;
sudaro, pildo ir tvarko Seimo archyve saugomų dokumentų apskaitos dokumentus ir per elektroninio archyvo informacinę sistemą teikia juos derinti valstybės archyvui;
tvarko duomenis Seimo Įvairialypės informacijos saugojimo informacinėje sistemoje;
atlieka dokumentų vertės ekspertizę, atrenka dokumentus naikinimui arba ilgalaikiam saugojimui, rengia dokumentų naikinimo aktus;
saugomų dokumentų pagrindu rengia archyvo pažymas apie darbo stažą ir gautas pajamas, rengia patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus, nuorašus;
teikia metodinę ir praktinę pagalbą Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojams dokumentų tvarkymo ir rengimo archyviniam saugojimui klausimais;
atrenka ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoda Seimo archyve saugomus dokumentus skaitytojams, organizuojamoms parodoms, interneto svetainėms, leidiniams, pildo išduodamų dokumentų ar jų kopijų apskaitos dokumentus;
užtikrina darbo tvarką Skyriaus skaitykloje:
- registruoja skaitytojus;
- teikia skaitytojams informaciją, susijusią su dokumentų paieška ir konsultuoja juos Seimo archyve saugomų dokumentų sudėties, paieškos ir kitais klausimais;
- priima iš skaitytojų užsakymus ir organizuoja dokumentų išdavimą;
pagal kompetenciją rengia raštus, atsakymus į gautus prašymus;
atlieka Seimo archyve saugomų dokumentų fizinės būklės ir kiekio patikrinimus ir įgyvendina dokumentų išsaugojimą užtikrinančias priemones; atrenka dokumentus skaitmeninimui;
tvarko duomenis Dokumentų valdymo sistemoje;
aprūpina Skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus kanceliarinėmis priemonėmis iš Skyriui skirtų išteklių;
koduoja archyvo saugyklų apsaugos sistemas;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą ir archyvų darbą, išmanyti Lietuvos archyvų sistemą;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo Statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu, Dokumentų departamento, Dokumentų departamento Archyvo skyriaus nuostatais, kitais teisės aktais ir dokumentais, reglamentuojančiais vyresniojo specialisto darbą;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
gerai mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.