VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO PASLAUGŲ IR MATERIALINIO APRŪPINIMO SKYRIAUS VYRESNYSIS ADMINISTRATORIUS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
užtikrina tvarką, darbų higienos ir priešgaisrinės saugos taisyklių laikymąsi jam priskirtose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomose patalpose;
užtikrina Seimo kanceliarijos teisėtai valdomiems statiniams priskirtos teritorijos priežiūrą;
organizuoja Skyriaus ūkio darbuotojų darbą, kontroliuoja jų darbo kokybę;
prireikus koordinuoja Skyriaus administratorių veiklą, kad būtų užtikrintas pavestų užduočių atlikimas;
Skyriaus vedėjo pavedimu tikrina stalių, santechnikų, elektrikų atliekamų smulkiojo remonto darbų kokybę;
pagal kompetenciją organizuoja priskirtų patalpų tvarkymą, priežiūrą ir paruošimą įvairiems renginiams (sales posėdžiams ir kitiems renginiams, kabinetus darbui ir t. t.);
teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl patalpų eksploatavimo ir aprūpinimo;
paruošia reikalingą atributiką šventiniams renginiams ir kasdieniam naudojimui;
vykdo Seimo narių ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, įkurdinimą darbo patalpose, perkėlimą į kitą darbo vietą;
organizuoja priskirtų patalpų, dangų ir baldų valymą; prižiūri, kad valymo paslaugas teikiantys tiekėjai valymo darbus atliktų laiku ir kokybiškai;
organizuoja užuolaidų, rankšluosčių ir kitų tekstilės gaminių plovimą ir lyginimą, specialių drabužių valymą;
organizuoja Seimo kanceliarijoje naudojamų kavos aparatų priežiūrą;
budi posėdžių ir renginių metu jam priskirtuose Seimo rūmuose;
esant būtinybei, neatidėliotinai, bet kuriuo paros metu, atvyksta į darbo vietą pagal kompetenciją spręsti iškilusių problemų;
prireikus atlieka Seimo IV rūmuose įdiegtos vaizdo stebėjimo sistemos įrašų peržiūrą ir stebėjimą;
pagal kompetenciją teikia viešųjų pirkimų paraiškų projektus, pildo tiekėjų apklausos pažymas, atlieka mažos vertės neskelbiamus pirkimus, pagal kompetenciją kontroliuoja inicijuotų viešųjų pirkimų sutarčių vykdymą;
organizuoja priskirtų materialinių vertybių priežiūrą, taisymą, vykdo jų apskaitą, inicijuoja nurašymą; tinkamai įformina, tvarko ir saugo materialinių vertybių apskaitos dokumentus;
nedelsdamas informuoja Departamento direktorių ir Skyriaus vedėją apie nelaimingus atsitikimus, gaisrus, vagystes;
pavaduoja Skyriaus administratorių jo laikinojo nedarbingumo, atostogų metu ar kai dėl kitų priežasčių jis laikinai negali eiti pareigų;
atlieka kitas su Departamento ir Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio Departamento direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
turėti trejų metų darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu, teisės aktais, reglamentuojančiais materialinių vertybių priėmimą, apskaitą, saugojimą, išdavimą;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; interneto paslaugomis;
būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;