VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO PASLAUGŲ IR MATERIALINIO APRŪPINIMO SKYRIAUS ADMINISTRATORIUS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
užtikrina tvarką, darbų saugos, darbų higienos ir priešgaisrinės saugos taisyklių laikymąsi jam priskirtose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomose patalpose, esančiose adresu: Gedimino pr. 60, Vilnius;
pagal kompetenciją teikia nurodymus Skyriaus ūkio darbuotojams ir kontroliuoja jiems pavestų atliktų darbų kokybę;
pagal kompetenciją organizuoja administruojamų patalpų tvarkymą ir priežiūrą;
vykdo Seimo narių įkurdinimą gyvenamosiose patalpose, perkėlimą į kitą gyvenamąją vietą Seimo viešbutyje;
organizuoja administruojamų patalpų dangų ir baldų valymą; po avarijos ir (ar) remonto darbų organizuoja Seimo narių gyvenamųjų patalpų valymą; prižiūri, kad valymo paslaugas teikiantys tiekėjai valymo darbus atliktų laiku ir kokybiškai;
administruojamose patalpose po remonto darbų patikrina, ar atlikti visi remonto darbai ir apie jų būklę informuoja už remontą atsakingus Skyriaus darbuotojus;
organizuoja užuolaidų, rankšluosčių ir kitų tekstilės gaminių plovimą ir lyginimą;
kontroliuoja Seimo viešbučio gyventojams gyvenamųjų patalpų suteikimo sutartyse nustatytus terminus, gyventojų atsiskaitymus už komunalines paslaugas ir teikia Skyriaus vedėjui informaciją apie susidariusius įsiskolinimus už komunalines paslaugas;
tvarko administruojamų patalpų raktų apskaitą, organizuoja jų keitimą, atsarginių raktų gaminimą;
informuoja apie administruojamų patalpų teritorijos tvarkos būklę teritorijos tvarkymą ir švarą, aplinkos tvarkymo darbų atlikimą užtikrinančius Skyriaus darbuotojus;
nedelsdamas informuoja Departamento direktorių ir Skyriaus vedėją apie administruojamose patalpose įvykusias avarijas, nelaimingus atsitikimus, gaisrus, vagystes;
organizuoja priskirtų materialinių vertybių priežiūrą, taisymą, tvarko jų apskaitą, inicijuoja nurašymą; tinkamai įformina, tvarko ir saugo materialinių vertybių apskaitos dokumentus;
pavaduoja Skyriaus vyresnįjį administratorių, kitą administratorių jo laikinojo nedarbingumo, atostogų metu ar kai dėl kitų priežasčių jis laikinai negali eiti pareigų;
teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl administruojamų patalpų eksploatavimo ir aprūpinimo;
atlieka kitas su Departamento ir Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio Departamento direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio ar jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip trejų metų patalpų administravimo darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu, teisės aktais, reglamentuojančiais materialinių vertybių priėmimą, apskaitą, saugojimą, išdavimą;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; interneto paslaugomis;
būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.