DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO STENOGRAMŲ SKYRIAUS
VEDĖJAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis, studijų kryptis – lietuvių filologija) ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti trejų metų darbo patirtį stenogramų, kitų dokumentų ar tekstų rengimo ir (ar) redagavimo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, dokumentų valdymą, valstybinės kalbos vartojimo reikalavimus, asmens duomenų apsaugą;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus, stenogramų rengimą ir tvarkymą, būti susipažinęs su įvairių sričių terminija;
- gebėti rengti dokumentų projektus;
- mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, paskirstyti užduotis, koordinuoti ir kontroliuoti jų atlikimą;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;