DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO STENOGRAMŲ SKYRIAUS VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
perklauso ir sutikslina iš garso įrašo užrašytą Lietuvos Respublikos Seimo posėdžių ir iškilmingų minėjimų, Seimo Europos reikalų komiteto posėdžių tekstą; rengia šių posėdžių stenogramas, tikslindamas jas pagal teisės aktus, teisės aktų projektų aiškinamuosius raštus, kitus informacijos šaltinius, prireikus derindamas su Seimo posėdyje kalbėjusiais Seimo nariais;
skaito ir tikslina maketuotojo parengtą ištisinį Seimo posėdžio ir iškilmingo minėjimo stenogramos tekstą;
rengia Lietuvos Respublikos Seimo posėdžių stenogramų rinkinius;
Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio pavedimu rengia Seimo komitetų, komisijų, laikinųjų tyrimo komisijų posėdžių, su Seimo veikla susijusių renginių stenogramas;
kaupia informaciją apie įvairių sričių terminiją;
pagal kompetenciją konsultuoja Seimo narius, Seimo ir Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip filologijos krypties (lietuvių filologija) aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti vienų metų tekstų redagavimo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymu, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimais ir rekomendacijomis, gebėti juos taikyti praktikoje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus, stenogramų rengimą ir tvarkymą, būti susipažinęs su įvairių sričių terminija;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;