VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ EKSPLOATAVIMO SKYRIAUS SISTEMŲ ANALITIKAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
pagal kompetenciją dalyvauja kuriant Seimo informacinių ir ryšio technologijų sistemas, posistemes, jų modulius;
pagal kompetenciją dalyvauja projektuojant, diegiant, testuojant ir valdant Seimo informacinių ir ryšio technologijų sistemas;
rengia techninę dokumentaciją informacinių ir ryšio technologijų sistemų projektų testavimui, diegimui, valdymui, vartojimui ir priežiūrai;
bendrauja su informacinių ir ryšio technologijų sistemų vartotojais, analizuoja jų poreikius, atsižvelgia į juos projektuojant informacinių ir ryšio technologijų sistemas;
konsultuoja Seimo narius, Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, informacinių technologijų sistemų plėtros, diegimo ir vartojimo klausimais;
pritaiko vartotojų poreikiams iš kitų informacinių technologijų priemonių gamintojų įsigytas sistemas;
atlieka su elektroninės informacijos sauga ir kibernetine sauga susijusias funkcijas informacinių išteklių valdymo srityje;
Skyriaus vedėjo pavedimu administruoja Seimo kanceliarijos tarnybines stotis;
Skyriaus vedėjo pavedimu administruoja Seimo kanceliarijos duomenų tinklo ir saugos infrastruktūrą;
atlieka informacinių ir ryšio technologijų sistemų sutrikimų bei incidentų registravimą, teikia informaciją ir rengia ataskaitas, pagal kompetenciją atlieka sutrikimų analizę, teikia siūlymus sutrikimų mažinimui bei incidentų prevencijai;
pagal kompetenciją dalyvauja atliekant Seimo kanceliarijos informacinių ir ryšio technologijų rizikos analizę;
pagal kompetenciją įgyvendina Seimo kanceliarijos informacinių išteklių saugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatas;
dalyvauja renkant Skyriaus uždaviniams atlikti reikalingą statistinę medžiagą apie Seimo ir Seimo kanceliarijos naudotojų poreikius informacinių ir ryšio technologijų srityje;
dalyvauja sudarant ir įgyvendinant Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo kanceliarijos informacinių ir ryšio technologijų plėtros planus;
pagal kompetenciją dalyvauja organizuojant informacinių ir ryšio technologijų įrangos, paslaugų ir medžiagų įsigijimą;
pagal kompetenciją dalyvauja įgyvendinant Seimo kanceliarijos veiklos tęstinumo plano priemones;
Seimo kanclerio įsakymu nustatyta tvarka atlieka Skyriaus valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, funkcijas, kai jie yra laikinai nedarbingi, atostogauja ar dėl kitų priežasčių laikinai negali eiti pareigų;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį fizinių mokslų studijų srities matematikos ar informatikos krypties arba technologijos mokslų studijų srities inžinerijos studijų krypčių išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį matematikos ar informatikos krypties arba technologijos mokslų studijų srities inžinerijos studijų krypčių išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti duomenų saugos reikalavimus, gebėti projektuoti, kurti, diegti ir valdyti informacinių technologijų sistemas, profesionaliai instaliuoti programinę įrangą;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;