DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO ARCHYVO SKYRIAUS
VEDĖJAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti trejų metų darbo patirtį dokumentų valdymo arba archyvų srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- išmanyti Lietuvos archyvų sistemą;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą, apskaitą ir saugojimą reglamentuojančius teisės aktus;
- gebėti rengti analitinę medžiagą, dokumentų projektus;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, paskirstyti užduotis, koordinuoti ir kontroliuoti jų atlikimą;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.