INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO SPAUDOS BIURO REDAKTORIUS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
rengia visuomenei aktualią informaciją apie Seimo ir Seimo kanceliarijos veiklą ir pateikia ją visuomenei Seimo televizijos kanalu:
- Seimo darbotvarkėje išskiria aktualiausias savaitės temas ar įvykius ir pagal jas rengia videoreportažus: interviu su Seimo vadovais, Seimo nariais ir kitais politikais, į Seimą atvykstančių oficialių delegacijų nariais, kitais svečiais, Seime organizuojamų renginių dalyviais;
- rengia apžvalginę savaitinę TV laidą, kurioje objektyviai pateikiami svarbiausi savaitės įvykiai Seime;
- prireikus rengia reportažus iš Seimo posėdžių salės;
- prireikus rengia videoreportažus apie Seimo kanceliarijos veiklą;
pagal kompetenciją skelbia socialiniuose tinkluose aktualią informaciją apie Seimo ir Seimo kanceliarijos veiklą;
pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kanceliarijos vadovams, valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Biuro vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį humanitarinių arba socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį humanitarinių arba socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
turėti ne mažesnę kaip dvejų metų darbo patirtį rengiant reportažus ar laidas televizijai;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių, Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymais;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti išorinės ir vidinės komunikacijos, ryšių su visuomene principus ir būdus, tarnybinį etiketą ir protokolą;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti pranešimus, gebėti kurti tekstus ir juos redaguoti;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu ir dar vieną kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis internetu, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.