apskaičiuoja Seimo kanceliarijos patikėjimo teise valdomų patalpų nuomininkams ir panaudos gavėjams nuompinigius ir (ar) mokesčius už komunalines paslaugas;
išrašo PVM sąskaitas faktūras už turto nuomą ir kitas Seimo kanceliarijos suteiktas mokamas paslaugas, sąskaitas patirtoms išlaidoms kompensuoti ir pateikia jas gavėjams naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis;
tvarko gaunamų ir išrašytų PVM sąskaitų faktūrų registrus; kaupia ir sistemina PVM sąskaitų faktūrų duomenis;
teikia gautų ir išrašytų PVM sąskaitų faktūrų duomenis Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS) priemonėmis;
tikrina informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis gautų tiekėjų sąskaitų duomenis ir kontroliuoja jų apmokėjimo būseną;
registruoja ir įkelia skenuotas gautas PVM sąskaitas faktūras ir sąskaitas į finansinės apskaitos informacinę sistemą Visma Business;
pagal sutartis ir tiekėjų apklausos pažymas tiekėjams ir klientams suteikia identifikavimo numerius finansinės apskaitos informacinėje sistemoje Visma Business;
pildo Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
tvarko Skyriaus gaunamus ir siunčiamus dokumentus, pagal kompetenciją atlieka pavedimų vykdymo kontrolę naudodamasis dokumentų valdymo informacine sistema;
kartu su kitais Skyriaus valstybės tarnautojais ir darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis, tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui, sudaro Skyriaus dokumentacijos plano projektus, bylų perdavimo, dokumentų naikinimo aktus;
atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos tvarkymo srityje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir turimas profesines žinias panaudoti rengiant išvadas ir pasiūlymus;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus pavedimams atlikti;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto, finansinės apskaitos informacine sistema Visma Business; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.