PARLAMENTARIZMO ISTORINĖS ATMINTIES SKYRIAUS VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
atrenka, sistemina ir apibendrina iš istorinės atminties saugojimo institucijų (archyvų, muziejų, bibliotekų ir kt.) ir asmeninių archyvų surinktą medžiagą, susijusią su naujausių laikų (atkūrus Lietuvos Nepriklausomybę) Lietuvos valstybingumo ir parlamentarizmo istorijos aktualijomis, padeda rengti archyvinių fondų anotacijas;
padeda rengti naujausių laikų (atkūrus Lietuvos Nepriklausomybę) istorinius ir informacinius tekstus apie Seimo kadencijas, tikslina faktus, tvarko dokumentinę medžiagą ir skelbia ją Seimo kanceliarijos interneto svetainės skiltyse, susijusiose su Lietuvos valstybingumo ir parlamentarizmo istorija;
vykdo su Lietuvos valstybingumu ir parlamentarizmo istorija susijusios medžiagos sklaidą;
rengia ir derina padedančius ugdyti pilietiškumą edukacinius projektus ir priemones, organizuoja jų įgyvendinimą;
rengia su Lietuvos parlamentarizmo istorija ir pilietiškumo ugdymu susijusią metodinę informacinę medžiagą;
aprašo su Skyriaus veikla susijusius dokumentus Seimo informacinėje sistemoje;
padeda rengti ir organizuoti Laisvės gynėjų, Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo, Gedulo ir vilties, Okupacijos ir genocido dienų bei su Lietuvos parlamentarizmo istorija susijusioms svarbioms sukaktims atminti skirtus minėjimus (sudaro ir suderina į iškilmingus minėjimus kviečiamų asmenų sąrašą, parengia kvietimus) ir kitus istorinę atmintį įprasminančius renginius;
pagal kompetenciją padeda organizuoti mirusių parlamentarų, su Lietuvos valstybingumu ir parlamentarizmu susijusių žymių visuomenės veikėjų pagerbimą;
pagal kompetenciją bendradarbiauja, keičiasi informacija su kitais Seimo kanceliarijos padaliniais, kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, mokslo, mokymo ir kultūros įstaigomis, užsienio valstybių parlamentų padaliniais, kitomis institucijomis pilietiškumo ugdymo klausimais;
pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, kitiems asmenims;
teisės aktų nustatyta tvarka pagal kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus;
pagal kompetenciją tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, istorinės atminties ir archyvų išsaugojimą;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
būti išsamiai susipažinęs su Lietuvos parlamentarizmo istorija ir tradicijomis;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų, lenkų, prancūzų, rusų arba vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, skenavimo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.