Seimo kanclerio įsakymu nustatyta tvarka atlieka Skyriaus valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, funkcijas, kai jie yra laikinai nedarbingi, atostogauja ar dėl kitų priežasčių laikinai negali eiti pareigų;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo patirtį vaizdo įrašų montavimo ir apdorojimo srityje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti duomenų saugos reikalavimus;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygmeniu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;