INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO BENDROSIOS IR BIBLIOGRAFINĖS INFORMACIJOS SKYRIAUS VYRESNYSIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
sistemina, klasifikuoja, aprašo iš įvairių šaltinių gautą informaciją;
kaupia elektroninį straipsnių apie Lietuvos Respublikos Seimo darbą ir Seimo narių veiklą archyvą;
redaguoja Skyriaus valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), parengtus darbus;
siunčia informacijos vartotojams Skyriaus parengtus analitinius ir informacinius darbus, rengia ir platina šių darbų katalogus;
skelbia Skyriaus parengtus analitinius ir informacinius darbus Seimo kanceliarijos intranete ir kitose Seimo kanceliarijos informacinėse sistemose;
registruoja Skyriaus gaunamas sąskaitas už įsigytą informaciją Seimo kanceliarijos dokumentų valdymo informacinėje sistemoje;
tvarko suminės darbo laiko apskaitos režimu dirbančių Skyriaus valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų darbo laiko apskaitą, rengia darbo grafikų projektus;
tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis valstybės institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis;
pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas, Departamento direktoriaus ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti darbo patirties informacijos valdymo srityje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, klasifikuoti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, redaguoti tekstus, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės institucijų ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.