tvarko atsargų ir ūkinio inventoriaus buhalterinę apskaitą;
pagal kompetenciją atlieka buhalterinių sąskaitų korespondencijas, sudaro atsargų apskaitos registrus;
sudaro atsargų likučių žiniaraščius pagal atsakingus asmenis ir sąskaitas;
tvarko ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto bei inventoriaus apskaitą nebalansinėse sąskaitose;
rengia metinę formą „Atsargų vertės pasikeitimas per ataskaitinį laikotarpį“;
teikia duomenis metinėms ir tarpinėms finansinėms ir statistinėms ataskaitoms sudaryti, programų sąmatų projektams rengti, analizei atlikti;
kartu su kitais Skyriaus valstybės tarnautojais ir darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis, tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities apskaitos, finansų, ekonomikos arba vadybos krypties bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities apskaitos, finansų, ekonomikos arba vadybos krypties profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos tvarkymo srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir finansinę atskaitomybę;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir turimas profesines žinias panaudoti rengiant išvadas ir pasiūlymus;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto, finansinės apskaitos informacine sistema Visma Business, elektroninės bankininkystės; mokėti naudotis Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistema (VBAMS), interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.