DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO ARCHYVO SKYRIAUS VYRESNYSIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
teisės aktų nustatyta tvarka priima archyviniam saugojimui Seimo ir Seimo kanceliarijos veiklos dokumentus;
sudaro, pildo ir tvarko Seimo archyve saugomų dokumentų apskaitos dokumentus ir per elektroninio archyvo informacinę sistemą teikia juos derinti valstybės archyvui;
tvarko Skyriaus veiklos ir archyvui perduotus dokumentus ir rengia juos archyviniam saugojimui;
skaitmenina dokumentus, tikrina skenuotų vaizdų kokybę, juos koreguoja, įrašo į laikmenas, rengia jų atsargines kopijas;
pildo duomenis Seimo Įvairialypės informacijos saugojimo informacinėje sistemoje;
atlieka Seimo archyve saugomų dokumentų paiešką, rengia dokumentų kopijas, išrašus, išduoda dokumentus skaitytojams, tvarko išduodamų dokumentų ar jų kopijų apskaitos dokumentus;
pagal kompetenciją rengia atsakymus į gautus prašymus;
prižiūri tvarką archyvo saugyklose, fiksuoja žurnaluose saugyklų mikroklimato (oro temperatūros ir santykinės drėgmės parametrų) matavimo prietaisų rodmenis;
atlieka archyvinių dokumentų fizinės būklės ir kiekio patikrinimus ir įgyvendina dokumentų išsaugojimą užtikrinančias priemones;
pildo Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo patirtį dokumentų valdymo ar jų skaitmeninimo srityje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą ir archyvų darbą, išmanyti Lietuvos archyvų sistemą;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo Statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais ir Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
gebėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, rinktis darbo metodus ir atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
gerai mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto ir grafinio redaktoriaus, elektroninių lentelių, Adobe Photoshop, elektroninio pašto, mokėti naudotis interneto paslaugomis, gerai mokėti dirbti dokumentų skaitmeninimui ir tvarkymui naudojama technika ir programomis;
būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje