rengia tiekėjų sąrašus, pinigų užsakymo į Seimo kanceliarijos atsiskaitomąją sąskaitą banke ir tiesioginio atsiskaitymo su tiekėjais mokėjimo paraiškas, jas tvirtina ir per VBAMS teikia Finansų ministerijai, tikrina mokėjimo paraiškų būklę, atlieka mokėjimų tiekėjams mažinimo pranešimų (grąžinimo pažymų) procedūras;
rengia ir teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai valstybės biudžeto asignavimų poreikio prognozes VBAMS;
atlieka gautų ir panaudotų valstybės biudžeto asignavimų registravimą VBAMS;
rengia mokėjimo nurodymus per SEB banko elektroninės bankininkystės sistemą, tikrina, ar banko išrašų duomenys atitinka apskaitos dokumentų duomenis;
tvarko biudžetinių lėšų, pajamų įmokų ir kitų lėšų bankų sąskaitose apskaitą;
pagal kompetenciją atlieka buhalterinių sąskaitų korespondencijas, sudaro valstybės biudžeto lėšų, pajamų įmokų ir kitų lėšų bankinių operacijų apskaitos registrus;
atlieka VBAMS vartotojo veiksmus, susijusius su VBAMS atnaujinimu, importo ir eksporto operacijomis, grąžinimais, duomenų perdavimu atsakingiems Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbuotojams;
įveda mokėjimų paraiškų duomenis į finansinės apskaitos informacinę sistemą Visma Business ir vykdo mokėjimo paraiškų duomenų perkėlimą į Didžiąją knygą;
Elektroninio deklaravimo sistemoje sudaro ir mokesčių administratoriui teikia gyventojams išmokėtų išmokų, pagal mokesčio mokėjimo tvarką priskiriamų B klasės pajamoms, pažymas (FR0471), paramos gavimo ir panaudojimo metines ataskaitas (FR0478);
kartu su kitais Skyriaus valstybės tarnautojais ir darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis, tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities apskaitos, finansų, ekonomikos arba vadybos krypties bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities apskaitos, finansų, ekonomikos arba vadybos krypties profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos tvarkymo srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais iri kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir finansinę atskaitomybę;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir turimas profesines žinias panaudoti rengiant išvadas ir pasiūlymus;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus pavedimams atlikti;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto, finansinės apskaitos informacine sistema Visma Business, elektroninės bankininkystės; mokėti naudotis Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimo sistema (VBAMS), interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.