DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO TEISĖS AKTŲ REGISTRO SKYRIAUS VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
teisės aktų nustatytais terminais ir Skyriaus nustatyta tvarka tikrina ir registruoja pateiktus skelbti Teisėkūros pagrindų įstatyme nurodytus TAR objektus;
teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais rengia suvestines teisės aktų redakcijas;
tvarko ir sistemina TAR objektus ir šių objektų duomenis;
kontroliuoja pirminio duomenų patikrinimo kokybę ir priima sprendimus dėl tolesnio jų tvarkymo ir tinkamumo registruoti;
struktūrizuoja ir tikrina TAR teikiamus ir pateiktus skelbti dokumentus ir jų duomenis;
tvarko pateiktų skelbti TAR tarptautinių dokumentų duomenis;
tikrina, ar pateiktų skelbti TAR teisės aktų skenuotų originalų ir jų skaitmeninių kopijų duomenys yra tapatūs;
tvarko TAR ir TAIS duomenų bazių archyvinius duomenis;
atlieka kitus teisės aktuose nustatytus TAR ir TAIS duomenų tvarkymo veiksmus;
pagal kompetenciją teikia konsultacijas teisės aktų skelbimo ir paieškos TAR, TAIS klausimais;
Skyriaus vedėjo pavedimu nustatyta tvarka atlieka oficialių prašymų teikti TAR ir TAIS duomenis užduotis: surenka, apdoroja ir teikia pareiškėjams TAR ir TAIS duomenis, apibendrintą informaciją, registruotų dokumentų nuorašus, išrašus ir suvestinių redakcijų kopijas, kai nuolat šią funkciją atliekantis vyriausiasis specialistas atostogauja, yra laikinai nedarbingas ar dėl kitų priežasčių laikinai negali eiti pareigų;
Skyriaus vedėjo pavedimu nustatyta tvarka atlieka netikslių, neišsamių, klaidingų TAR duomenų pataisymus, kai nuolat šią funkciją atliekantis vyriausiasis specialistas atostogauja, yra laikinai nedarbingas ar dėl kitų priežasčių laikinai negali eiti pareigų;
prireikus supažindina ir (ar) moko dirbti su TAR ir TAIS sistemomis naujus ir pasitelkiamus papildomiems darbams Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus;
teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus, susijusius su TAR palaikymu, plėtojimu ir tvarkymu;
atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
turėti darbo su duomenų bazėmis patirties ir (ar) patirties informacijos sisteminimo srityje;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu, teisės aktais, reglamentuojančiais Teisės aktų registro (toliau – TAR) ir Teisės aktų informacinės sistemos (toliau – TAIS) duomenų tvarkymą;
mokėti rinkti, analizuoti, sisteminti ir valdyti informaciją;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, priimti sprendimus dėl pateiktų teisės aktų ir kitų dokumentų apdorojimo proceso;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis ir informacinėmis sistemomis;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.