SEIMO POSĖDŽIŲ SEKRETORIATO VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
kaupia ir periodiškai skelbia Seimo interneto svetainėje statistinius duomenis apie įstatymų ir kitų teisės aktų projektus, jų svarstymą ir Seimo sesijų darbų programų vykdymą; rengia šiais klausimais atsakymus į Seimo komitetų, frakcijų, Seimo narių užklausas;
Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS) nurodo ryšius tarp įstatymų ir kitų Seimo priimamų teisės aktų projektų ir Europos Sąjungos teisės aktų;
tvarko Seimo priimtų teisės aktų bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui;
kartu su kitais Sekretoriato valstybės tarnautojais ir darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), padeda rengti iškilmingus Seimo posėdžius;
įrašo į Seimo veiklos informacinę sistemą duomenis apie projektų svarstymo eigą, Seimo pavedimus komitetams ir komisijoms iš Seimo posėdžio protokolo, kai nuolat šias funkcijas atliekantis kitas Sekretoriato darbuotojas atostogauja, yra laikinai nedarbingas ar dėl kitų priežasčių laikinai negali eiti pareigų;
kartu su kitais Sekretoriato valstybės tarnautojais ir darbuotojais tvarko Sekretoriato dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Sekretoriato veikla susijusias funkcijas ir Sekretoriato vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos teisės norminių aktų hierarchija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais teisėkūros procesą;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti valstybės institucijų funkcijas, organizacinius principus ir jų vidaus administravimo santykius;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
gebėti sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti pareigingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.