INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO LANKYTOJŲ CENTRO BIURO PATARĖJAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
stebi ir analizuoja Lietuvos visuomenės, jos tikslinių grupių požiūrį, žinių lygį ir informacijos apie Seimo instituciją, jos vaidmenį ir raidą poreikį, sistemina, analizuoja ir apibendrina šiuos duomenis, teikia pasiūlymus Biuro vedėjui dėl informacijos sklaidos gerinimo;
rengia edukacines programas, inicijuoja edukacinius projektus, skirtus visuomenei pristatyti Seimo veiklą, parlamentarizmo istoriją, įstatymų leidybos procesą, įgyvendina šiuos projektus arba koordinuoja jų įgyvendinimą; rengia ir atnaujina edukacinių užsiėmimų metodinę medžiagą;
organizuoja ir veda edukacinius užsiėmimus;
rengia susitikimus su Seimo nariais, Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarais, parlamento gynėjais, iškiliais Lietuvos žmonėmis;
teikia informaciją ir konsultuoja Seimo lankytojų centro (toliau – Centras) lankytojus ir kitus asmenis, Centro lankytojams platina informacinę medžiagą;
rengia ir atnaujina Centro lankytojams skirtą informacinę medžiagą;
bendradarbiauja, dalijasi ir keičiasi patirtimi su kitomis Lietuvos Respublikos valstybės institucijomis bei kitų valstybių parlamentų lankytojų centrais;
pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kancleriui, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
pagal kompetenciją teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus, rengia atsakymų į juos projektus;
dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;
pagal kompetenciją tvarko Biuro dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Biuro vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
turėti trejų metų darbo patirtį informacijos sklaidos arba edukacinių projektų ar programų rengimo, arba pilietiškumo ugdymo, arba pedagoginės veiklos srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, informacijos teikimą visuomenei;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti išorinės ir vidinės komunikacijos, ryšių su visuomene principus ir būdus, tarnybinį etiketą ir protokolą, Lietuvos parlamentarizmo istoriją, žinoti svarbiausius Lietuvos istorijos faktus;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu ir dar vieną iš šių kalbų ar rusų kalbą – pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.