INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO SPAUDOS BIURO VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
teikia pasiūlymus Biuro vedėjui dėl socialinių tinklų strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių;
koordinuoja ir administruoja Lietuvos Respublikos Seimo paskyras socialiniuose tinkluose, rengia joms skirtą informaciją; administruoja Seimo lankytojų centro paskyras socialiniuose tinkluose;
rengia pranešimus apie Seimo, Seimo valdybos, Seimo seniūnų sueigos, Seimo komitetų ir komisijų, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos veiklą, parlamentinius, kitus Seimo rūmuose ir Seimo lankytojų centre vykstančius renginius, įvykius bei aktualijas ir skelbia Seimo interneto svetainėje, platina juos viešosios informacijos rengėjams ir (ar) skleidėjams, Lietuvos Respublikos ir užsienio valstybių institucijoms, diplomatinėms atstovybėms, konsulinėms įstaigoms, bibliotekoms, mokslo įstaigoms, organizacijoms ir suinteresuotiems asmenims;
pagal kompetenciją rengia visuomenei aktualią informaciją apie Seimo ir Seimo kanceliarijos veiklą lietuvių, anglų kalbomis ir ją skelbia Seimo kanceliarijos interneto svetainėje;
konsultuoja žodžiu visuomenės informavimo priemonių atstovus, rengia ir teisės aktų nustatyta tvarka žodžiu jiems teikia pageidaujamą Seimo ir Seimo kanceliarijos disponuojamą viešąją informaciją;
pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kancleriui, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
pagal kompetenciją dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;
pagal kompetenciją tvarko Biuro dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Biuro vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti darbo patirties komunikacijos, žurnalistikos ar rinkodaros srityse;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius, informacijos teikimą visuomenei, asmens duomenų apsaugą;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti išorinės ir vidinės komunikacijos, ryšių su visuomene principus ir būdus, tarnybinį etiketą ir protokolą;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti rengti analitinę medžiagą, dokumentų projektus, pranešimus, kurti ir redaguoti tekstus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto, grafinio dizaino kūrimo, vaizdo redagavimo; mokėti naudotis internetu, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.