PROTOKOLO SKYRIAUS
PATARĖJAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti dvejų metų darbo patirtį teisės aktų ar kitų dokumentų rengimo srityje; turėti darbo patirties tarptautinio bendradarbiavimo, protokolo, oficialių vizitų rengimo arba oficialių valstybinio ar tarptautinio lygmens renginių organizavimo ar aptarnavimo srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius, tarptautinių santykių ir užsienio politikos sritį;
- gerai išmanyti valstybinio ir diplomatinio protokolo, oficialių delegacijų priėmimo, oficialių valstybinio ir tarptautinio lygmens renginių organizavimo reikalavimus, tarptautinių santykių ir užsienio politikos sritį bei jos aktualijas;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti anglų, prancūzų, rusų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;