padeda Biuro vedėjui rengti Komiteto darbo planų, posėdžių darbotvarkių, veiklos ataskaitų projektus;
padeda organizuoti ir rengti Komiteto posėdžius, klausymus, susitikimus, padeda rengti jiems reikalingą medžiagą, išsiųsti ją dalyviams;
dalyvauja Komiteto posėdžiuose, svarstymuose ir klausymuose, juos protokoluoja, rengia protokolinius sprendimus, protokolų išrašus, tvarko rašytinius posėdžių protokolus ir posėdžių garso įrašus;
atlieka Biuro vedėjo pavedimus, susijusius su parlamentinės kontrolės organizavimu Komitete;
tvarko Komiteto informaciją, skelbiamą Lietuvos Respublikos Seimo interneto svetainėje, nustatyta tvarka rengia ir teikia pranešimus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Informacijos ir komunikacijos departamentui, teikia informaciją Seimo ir Seimo kanceliarijos padaliniams apie Komitete svarstytus klausimus;
Biuro vedėjo pavedimu pagal kompetenciją padeda rengti ar rengia atsakymų į gautus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus projektus, kitų dokumentų Komiteto ar Biuro veiklos klausimais projektus;
tvarko Komiteto ir Biuro dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Biuro veikla susijusias funkcijas ir Biuro vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti darbo patirties dokumentų rengimo ir tvarkymo srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;