INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO LANKYTOJŲ CENTRO BIURO VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Ddarbuotojas atlieka šias funkcijas:
organizuoja ir veda edukacinius užsiėmimus;
organizuoja ir veda seminarus, konferencijas, susitikimus, diskusijas ir kitus renginius Seimo lankytojų centre (toliau – Centras);
organizuoja ir veda ekskursijas Seimo lankytojų grupėms lietuvių kalba ir užsienio kalba;
rengia susitikimus su Seimo nariais, Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarais, parlamento gynėjais, iškiliais Lietuvos žmonėmis;
kitomis pasirinktomis tikslinėms grupėms ir pavieniams lankytojams skirtomis formomis vykdo švietėjišką veiklą, ugdo visuomenės pilietiškumą ir skatina įsitraukimą į teisėkūros procesą;
pagal kompetenciją teikia informaciją ir konsultuoja Centro lankytojus ir kitus asmenis, Centro lankytojams platina informacinę medžiagą;
nustatyta tvarka rengia ir tvarko informaciją Biurui priskirtose Seimo interneto svetainės rubrikose;
nustatyta tvarka rengia ir tvarko informaciją Biurui priskirtose Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos paskyrose socialiniuose tinkluose;
pagal kompetenciją konsultuoja Seimo narius, Seimo kanclerį, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
pagal kompetenciją tvarko Biuro dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;
atlieka kitas su Biuro veikla susijusias funkcijas, Biuro vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
turėti darbo patirties informacijos rengimo, redagavimo ir (ar) sklaidos srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, informacijos teikimą visuomenei;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
išmanyti išorinės ir vidinės komunikacijos, ryšių su visuomene principus ir būdus, tarnybinį etiketą ir protokolą, Lietuvos parlamentarizmo istoriją, žinoti svarbiausius Lietuvos istorijos faktus;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, grafinio dizaino kūrimo, vaizdo montavimo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.