INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO TYRIMŲ SKYRIAUS PATARĖJAS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
tiria, analizuoja ir vertina Lietuvos strategines raidos perspektyvas globaliame tarptautiniame kontekste, analizuoja ir rengia trumpo, vidutinio ir ilgojo laikotarpio strateginio pobūdžio programas, dokumentus ir jų projektus;
kaupia, sistemina, apdoroja ir analizuoja Lietuvos, Europos Sąjungos, užsienio valstybių ekonomikos, socialinę, teisinę, viešosios politikos, pagal poreikį – ir kitą informaciją, taip pat informaciją apie Seimo veiklą ir darbo rezultatus, ekonominius ir socialinius procesus, kuruojamos srities teisėkūros aktualijas;
pagal gautas užklausas ir savo iniciatyva, suderinęs su Skyriaus vedėju, rengia analitinę, apžvalginio, lyginamojo, apibendrinamojo ir kitokio pobūdžio kuruojamos srities informaciją;
Skyriaus administruojamose duomenų bazėse talpina savo parengtą informaciją ir analitinius darbus pagal gautas užklausas;
bendradarbiauja su kitais Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos padaliniais, kitomis valstybės institucijomis, visuomeninėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, pagal kompetenciją dalyvauja įgyvendinant tarptautinio bendradarbiavimo programas ir projektus;
atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ekonomikos, teisės, politikos mokslų ar viešojo administravimo studijų krypties magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
turėti vienerių metų darbo patirtį ekonominės, socialinės, teisinės informacijos, strateginio planavimo ar viešosios politikos analizės srityje;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
būti susipažinęs su Europos Sąjungos institucine sandara, sprendimų priėmimo būdais;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti rengti analitinę medžiagą ir dokumentų projektus;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.