DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO TEISĖS AKTŲ REGISTRO SKYRIAUS MENTORIUS
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
perduoda Skyriaus valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), savo patirtį, įgytą einant pareigas Seimo kanceliarijoje;
padeda tęsti tarnybos Seimo kanceliarijoje metu pradėtus ilgalaikius darbus;
padeda Skyriaus valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams įgyti ir (ar) patobulinti pareigoms eiti reikalingus gebėjimus, žinias ir kompetencijas;
supažindina Skyriaus valstybės tarnautojus ir (ar) darbuotojus su Seimo kanceliarijos organizacine kultūra ir tradicijomis, darbo aplinka ir tvarka, darbui reikalingais teisės aktais ir kitais dokumentais, naudojamomis informacinėmis sistemomis ir technologijomis ir kt.;
padeda Skyriaus valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams kurti ir plėtoti bendradarbiavimo ir ryšių su specialistais tinklą;
formuoja palaikančią ir į komandinį darbą orientuotą darbo aplinką;
motyvuoja Skyriaus valstybės tarnautojus ir (ar) darbuotojus siekti geresnių veiklos rezultatų;
atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
atitikti reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 49 straipsnio 7 dalyje (būti pagal šio įstatymo 51 straipsnio 1 dalies 6 punktą atleistam iš karjeros valstybės tarnautojo, kuriam sukako 65 metai, pareigų Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijoje), turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo Seimo kanceliarijoje patirtį;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius;
būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.