ATEITIES KOMITETO BIURO
PATARĖJAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą;
- turėti 2 metų ekspertinio ar analitinio darbo patirtį valstybės valdymo, jos ateities prognozavimo, strateginio planavimo ar strateginių įžvalgų srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, Komiteto veiklos sritį; būti susipažinęs su naujausiais ateities prognozavimo ir ateities įžvalgų rengimo metodais, gerąja tarptautine ateities įžvalgų politikos formavimui rengimo praktika;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- būti susipažinęs su Europos Sąjungos institucine sandara, sprendimų priėmimo būdais, teisės aktų sistema, Komiteto veiklos srities Europos Sąjungos teisės aktais;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti rengti analitinę medžiagą, dokumentų projektus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti anglų, prancūzų arba vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu, mokėti dar vieną užsienio kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.