DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO TEISĖS AKTŲ REDAGAVIMO SKYRIAUS
MENTORIUS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
- atitikti reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 49 straipsnio 7 dalyje (būti pagal šio įstatymo 51 straipsnio 1 dalies 6 punktą atleistam iš karjeros valstybės tarnautojo, kuriam sukako 65 metai, pareigų Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijoje), turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo Seimo kanceliarijoje patirtį;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.