DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO ARCHYVO SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, dokumentų valdymą ir archyvų darbą, išmanyti Lietuvos archyvų sistemą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, rinktis darbo metodus ir atlikti pavedimus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti anglų, prancūzų, vokiečių ar rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- gerai mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto ir grafinio redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės institucijų informacinėmis sistemomis ir registrais; gerai mokėti dirbti dokumentų tvarkymo technika ir programomis;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.