DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
- atlieka Skyriaus darbuotojo, tvarkančio gautos korespondencijos apskaitą, funkcijas, kai jis yra laikinai nedarbingas, atostogauja ar dėl kitų priežasčių laikinai negali eiti pareigų;
- atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- mokėti anglų, prancūzų arba vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis; kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; mokėti dirbti su skeneriais, kopijavimo ir fakso aparatais;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;