INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO TYRIMŲ SKYRIAUS
PATARĖJAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ekonomikos, teisės, politikos mokslų, sociologijos ar viešojo administravimo studijų krypties magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti vienų metų darbo patirties bent vienoje iš nurodytų sričių: ekonominės, socialinės, teisinės informacijos, valstybės ir visuomenės kaitos procesų ar viešosios politikos analizės, strateginio planavimo ar strateginių įžvalgų;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- būti susipažinęs su Europos Sąjungos institucine sandara, sprendimų priėmimo būdais;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti rengti analitinę medžiagą ir dokumentų projektus;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti anglų, prancūzų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
- mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.