VERTIMŲ SKYRIAUS
VERTĖJAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį lenkų filologijos krypties magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti lenkų kalbą įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu;
- turėti ne mažesnę kaip trejų metų vertimo darbo patirtį;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- būti susipažinęs su įvairių sričių terminija;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- mokėti anglų, prancūzų, rusų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje;