INFORMACIJOS IR KOMUNIKACIJOS DEPARTAMENTO SPAUDOS BIURO
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį (bakalauro laipsnis) arba aukštąjį koleginį išsilavinimą (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ar jiems prilygintą išsilavinimą;
- turėti vienų metų darbo patirtį komunikacijos srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, informacijos teikimą visuomenei, asmens duomenų apsaugą;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
- išmanyti išorinės ir vidinės komunikacijos, ryšių su visuomene principus ir būdus;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti pranešimus, gebėti kurti tekstus ir juos redaguoti;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, grafinio dizaino kūrimo, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
- būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.