4. Pagrindiniai Skyriaus uždaviniai:

 

4.1. pagal kompetenciją organizuoti efektyvų Seimo kanceliarijos strateginį valdymą;

 

 

4.2. koordinuoti Seimo kanceliarijos nuolatinio veiklos tobulinimo, inovacijų diegimo iniciatyvų įgyvendinimą;

 

 

4.3. koordinuoti ir kontroliuoti skaitmeninimo ir skaitmenizavimo veiklos Seime ir Seimo kanceliarijoje įgyvendinimą.

 

 

 

5. Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:

 

5.1. atlieka Seimo kanceliarijos veiklos aplinkos analizę, rengia ar dalyvauja rengiant strategines organizacijos vystymo pavestose veiklos srityse gaires, koordinuoja organizacijos vystymo pavestose veiklos srityse pokyčių valdymą ir efektyvią komunikaciją apie šiuos pokyčius;

 

 

5.2. atsižvelgdamas į Seimo kanceliarijos misiją, viziją ir puoselėjamas vertybes, teikia pasiūlymus dėl ilgalaikių Seimo kanceliarijos strateginių tikslų ir veiklos prioritetų, organizacinės kultūros stiprinimo ir tvaraus organizacijos vystymo, patirties mainų;

 

 

5.3. rengia Seimo kanceliarijos strateginių veiklos planų projektus, rengia ar dalyvauja rengiant kitus Seimo kanceliarijos veiklai reikalingus planavimo dokumentus, vertina jų atitiktį Seimo kanceliarijos strateginiams veiklos planams ir aukštesnio lygmens planavimo dokumentų, kaip jie suprantami Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatyme, nuostatoms;

 

 

5.4. koordinuoja ir prižiūri Seimo kanceliarijos strateginių veiklos planų ir kitų planavimo dokumentų įgyvendinimą, analizuoja pasiektus rezultatus, teikia pasiūlymus dėl jų kokybės gerinimo, koordinuoja kitų Seimo kanceliarijos, kaip valstybės strateginio valdymo sistemos dalyvės, funkcijų atlikimą ir įsipareigojimų vykdymą;

 

 

5.5. rengia Seimo kanceliarijos veiklos metinių ataskaitų projektus;

 

 

5.6. analizuoja ir sistemina informaciją bei teikia pasiūlymus dėl investicijų, finansuojamų iš valstybės biudžeto, Europos struktūrinių ir investicijų fondų ir (ar) kitų šaltinių, pritraukimo ir panaudojimo;

 

 

5.7. formuoja Seimo kanceliarijos kokybės vadybos politiką ir koordinuoja jos įgyvendinimą, siekiant Seimo kanceliarijoje užtikrinti patikimą organizacijos valdymą, atsakomybių paskirstymą ir efektyviai veikiančią vidaus kontrolę;

 

 

5.8. renka ir analizuoja pasiūlymus dėl veiklos tobulinimo ir inovacijų diegimo Seimo kanceliarijoje, teikia nuomonę dėl jų tikslingumo ir įgyvendinimo galimybių;

 

 

5.9. koordinuoja Seimo kanceliarijos institucinio atvirumo visuomenei ir bendradarbiavimo, ekspertinės tinklaveikos iniciatyvas nacionaliniu ir tarptautiniu formatu;

 

 

5.10. koordinuoja duomenimis grindžiamo valdymo principo įgyvendinimą, skaitmeninių, analitinių, dirbtinio intelekto įrankių išbandymą ir diegimą Seimo ir Seimo kanceliarijos veikloje;

 

 

5.11. kartu su duomenų valdymo įgaliotiniais atlieka veiklos procesų, Seimo kanceliarijos informacinių išteklių plėtros poreikių analizę, teikia pasiūlymus dėl Seimo kanceliarijos veiklos skaitmeninimo ir skaitmenizavimo strateginių tikslų ir jų įgyvendinimo priemonių;

 

 

5.12. kartu su duomenų valdymo įgaliotiniais rengia ir su įgaliota institucija derina Seimo kanceliarijos informacinių technologijų plėtros planą, koordinuoja šio plano įgyvendinimą;

 

 

5.13. koordinuoja ir užtikrina informacinių sistemų valdysenos tikslų, valdymo ir tvarkymo principų įgyvendinimą Seimo kanceliarijoje;

 

 

5.14. kartu su atsakingu už duomenų pakartotinio naudojimo Seimo kanceliarijoje organizavimą asmeniu koordinuoja duomenų pakartotinį naudojimą Seimo kanceliarijoje.

 

 

 

6. Skyrius pagal kompetenciją taip pat atlieka šias funkcijas:

 

6.1. atlieka su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių Seimo kanceliarijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų stebėseną, inicijuoja šių teisės aktų (ar jų pakeitimo) projektų rengimą, rengia ar dalyvauja rengiant šiuos projektus;

 

 

6.2. rengia Skyriaus nuostatų, valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) pareigybių aprašymų projektus;

 

 

6.3. užtikrina arba inicijuoja su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių duomenų ir (ar) informacijos tvarkymą (įskaitant jų nuolatinį atnaujinimą) informacinėse sistemose ir (ar) registruose; nustatyta tvarka rengia ir (ar) tvarko Skyriui priskirtose rubrikose Seimo interneto svetainėje ir Seimo kanceliarijos intranete, Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos socialinių tinklų paskyrose skelbiamą informaciją;

 

 

6.4. teisės aktų nustatyta tvarka atlieka Skyriui priskirtas funkcijas, susijusias su viešaisiais pirkimais; rengia sutarčių su kitomis įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis projektus, kontroliuoja, kaip šios sutartys vykdomos;

 

 

6.5. teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo ir Seimo kanceliarijos vadovams, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, kitiems asmenims;

 

 

6.6. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus;

 

 

6.7. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;

 

 

6.8. teisės aktų nustatyta tvarka tvarko ir saugo Skyriaus dokumentus, tvarko Seimo kanceliarijos dokumentacijos plane Skyriui priskirtus registrus, užtikrina bylų, Skyriui pavestų sudaryti pagal Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentacijos (viešos ir įslaptintos) planus, sudarymą ir jų parengimą archyviniam saugojimui ar naikinimui;

 

 

6.9. atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir Seimo kanclerio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.