4. Pagrindiniai Skyriaus uždaviniai:
4.1. užtikrinti Seimo nariams, Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams (toliau – tarnautojai) ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) tinkamas darbo sąlygas, Seimo nariams, gyvenantiems Seimo kanceliarijos teisėtai valdomame viešbutyje, tinkamas gyvenimo sąlygas;
4.2. organizuoti ir įgyvendinti valstybei nuosavybės teise priklausančio ir Seimo kanceliarijos teisėtai valdomo, naudojamo ir disponuojamo turto efektyvų valdymą, naudojimą, disponavimą, įskaitant efektyvaus Seimo kanceliarijos energetinių išteklių naudojimo kontrolę;
4.3. užtikrinti prevencinių priemonių (techninių, medicinos, teisinių, organizacinių ir kitų), skirtų nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijai, taip pat civilinės saugos ir gaisrų prevencijos priemonių įgyvendinimą.

5. Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
5.1. kartu su kitais Departamento skyriais aprūpina Seimo narius, Seimo kanceliarijos tarnautojus ir darbuotojus darbo patalpomis, reikalingu inventoriumi ir kanceliarinėmis priemonėmis;
5.2. rengia ir teikia Departamento direktoriui pasiūlymus ir preliminarius skaičiavimus dėl lėšų poreikio Skyriaus funkcijoms užtikrinti, įskaitant informaciją apie Seimo kanceliarijos funkcijoms vykdyti reikalingus materialinius išteklius bei paslaugas, ir teikia siūlymus Departamento direktoriui dėl šių išteklių bei paslaugų įsigijimo bei aprūpinimo jais užtikrinimo ir tobulinimo;
5.3. rengia ir teikia Departamento direktoriui informaciją apie turto pokyčius, pasiūlymus dėl turto atnaujinimo reikalingumo bei dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių (patalpų) paprastojo ir kapitalinio remonto;
5.4. pagal poreikį organizuoja materialinių išteklių ir paslaugų įsigijimą, įsigytų materialinių išteklių pajamavimą, sandėliavimą, saugojimą ir išdavimą iš sandėlių;
5.5. organizuoja ir vykdo Seimo rūmuose ir kituose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomuose statiniuose (patalpose) esančių materialinių vertybių, inventoriaus, medžiagų ir kitų materialinių išteklių administravimą (organizuoja ir atlieka jų apskaitą, dalyvauja juos inventorizuojant, prižiūri, organizuoja jų remontą, inicijuoja nurašymą, teikia nenaudojamo turto, siūlomo parduoti aukcionuose, sąrašus ir kt. bei kontroliuoja jų panaudojimą, įskaitant kontrolę dėl racionalaus ir efektyvaus materialinių išteklių naudojimo);
5.6. aprūpina Seimo narius gyvenamosiomis patalpomis Seimo kanceliarijos teisėtai valdomame viešbutyje, prireikus organizuoja Seimo narių apgyvendinimą viešbučiuose;
5.7. organizuoja ir įgyvendina valstybei nuosavybės teise priklausančio ir Seimo kanceliarijos teisėtai valdomo, naudojamo ir disponuojamo turto valdymą, naudojimą, disponavimą:
5.7.1. rengia ir teikia Departamento direktoriui informaciją apie sandorių, sutarčių ir kitų juridinių faktų, susijusių su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu nekilnojamuoju turtu, būseną, pasiūlymus dėl jų sudarymo, pakeitimo ar nutraukimo;
5.7.2. užtikrina Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių (patalpų) ir jiems priskirtos teritorijos efektyvų ir tinkamą eksploatavimą ir priežiūrą, stebi ir vertina Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių (patalpų) ir jų konstrukcijų techninę būklę, tvarko su tuo susijusią dokumentaciją, rengia statinių (patalpų) apžiūros aktus;
5.7.3. organizuoja ir (arba) atlieka Seimo rūmų patalpų, Seimo viešbutyje Seimo nariams skirtų gyvenamųjų patalpų, kitų Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių (patalpų) paprastąjį remontą;
5.7.4. prižiūri ir kontroliuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų nuomos sutarčių vykdymą, įgyvendina priimtus sprendimus dėl turto panaudojimo;
5.7.5. sudarius sandorius ar įvykus kitiems juridiniams faktams, susijusiems su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu nekilnojamuoju turtu, organizuoja šių juridinių faktų įregistravimą Nekilnojamojo turto registre;
5.7.6. saugo Seimo kanceliarijos teisėtai valdomo nekilnojamojo turto kadastrinių matavimų bylas, šio turto teisėtą valdymą patvirtinančius dokumentus, kaupia, sistemina ir saugo kitą medžiagą, susijusią su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu turtu;
5.7.7. rengia projektines užduotis ir planuoja lėšas Seimo kanceliarijos statinių (patalpų) rekonstrukcijai, remontui ar atnaujinimui, naujų objektų statybai, rengia projektinę dokumentaciją ir sąmatas paprastojo remonto darbams, rengia darbų ir paslaugų sutarčių projektus, derina su projektų autoriais statybinių ir interjero medžiagų, elektros, santechnikos, vėdinimo įrenginių parinkimą statybos ir remonto darbams atlikti;
5.7.8. atlieka rekonstruojamų, remontuojamų ir naujai statomų statinių (patalpų) techninę priežiūrą, kontroliuoja atliekamų darbų kokybę, projekto sprendinių laikymąsi, projektuose ir sąmatose numatytų medžiagų ir lėšų panaudojimą, organizuoja po rekonstrukcijos ar remonto suremontuotų ar naujai pastatytų Seimo kanceliarijos statinių (patalpų) pripažinimą tinkamais naudoti; po remonto, rekonstrukcijos ar naujos statybos įvykus turto pokyčiams, organizuoja pastatų ir statinių inventorizaciją ir teisinę registraciją;
5.7.9. įgyvendina kompiuterizuotos pastatų valdymo sistemos inžinerinės plėtros ir tobulinimo priemones bei prižiūri Seimo rūmuose ir kituose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomuose statiniuose (patalpose) esančias vėdinimo, kondicionavimo sistemas, kondicionierių techninę būklę, šalina gedimus ar organizuoja jų šalinimą;
5.7.10. užtikrina Seimo kanceliarijos elektros ir šilumos ūkio, vandentiekio, gaisrinės stoties, priešgaisrinės signalizacijos, priešgaisrinio inventoriaus, liftų Seimo rūmuose tvarkingumą, planuoja ir organizuoja jų patikrą ir išbandymą, dalyvauja bandant energetinius įrenginius ir priimant juos eksploatuoti, tvarko nustatytos formos žurnalus, analizuoja energetinių įrenginių priešlaikinio susidėvėjimo, prastovų, avaringumo, energijos nuostolių susidarymo priežastis, imasi priemonių joms pašalinti; operatyviai šalina avarinius gedimus Seimo rūmuose ir kituose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomuose statiniuose (patalpose);
5.8. numato ir įgyvendina Seimo kanceliarijos teisėtai valdomo nekilnojamojo turto nuolatinio elektros energijos ir šilumos energijos, vandens tiekimo, efektyvaus energetinių išteklių naudojimo priemones, atlieka elektros energijos ir šilumos energijos, vandens suvartojimo apskaitą, rengia sutarčių su organizacijomis, aprūpinančiomis Seimo kanceliariją energetiniais ištekliais, projektus, teikia duomenis ir ataskaitas apie energetinių išteklių suvartojimą;
5.9. vykdo mokesčių už komunalines paslaugas kontrolę Seimo kanceliarijos teisėtai valdomame viešbutyje ir kas mėnesį Departamento direktoriui teikia informaciją apie susidariusius įsiskolinimus;
5.10. pagal kompetenciją padeda organizuoti komandiruotes, keliones (išvykas): rezervuoja viešbučius ir kelionės bilietus ir juos perka, organizuoja kompleksinį kelionių draudimą, užsako Labai svarbių asmenų salės Tarptautiniame Vilniaus oro uoste ir kitas logistikos paslaugas;
5.11. kartu su Tarptautinių ryšių skyriumi organizuoja Seimo vadovų, Seimo narių ar Seimo kanclerio kvietimu atvykstančių oficialių delegacijų ar asmenų sutikimą, apgyvendinimą, maitinimą, kultūrinę programą, prireikus – greitosios medicinos pagalbos paslaugas;
5.12. pagal Seimo, Seimo kanceliarijos padalinių ar kitų renginių Seime iniciatorių pateiktus renginių ar oficialių delegacijų priėmimo programų projektus rengia renginių ir oficialių delegacijų priėmimo išlaidų sąmatų projektus, vykdo sąmatose numatytų išlaidų kontrolę;
5.13. Seimo vadovų ar Seimo kanclerio pavedimu pagal kompetenciją organizuoja ir užtikrina su Seimo ir Seimo kanceliarijos veikla susijusių renginių aptarnavimą Seime ir už jo ribų, koordinuoja Seimo salių užimtumą;
5.14. atlieka kasdienį patalpų paruošimą posėdžiams, konferencijoms, seminarams ir kitiems renginiams bei pagal kompetenciją aptarnauja su Seimo ir Seimo kanceliarijos veikla susijusius renginius (įskaitant ir parodų bei ekspozicijų Seimo rūmų galerijose rengimą ir eksponavimą), oficialius vizitus; kai renginiai vyksta ne Seimo rūmuose (Vilniuje ar kituose miestuose), nuveža reikiamą įrangą, inventorių, kanceliarines priemones, atsižvelgdamas į renginio specifiką paruošia patalpas;
5.15. organizuoja civilinės saugos priemonių įgyvendinimą Seimo kanceliarijoje;
5.16. pagal kompetenciją prižiūri ir užtikrina tvarką, darbo higienos, priešgaisrinės saugos taisyklių laikymąsi administruojamuose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomuose statiniuose (patalpose) ir priskirtose teritorijose aplink juos;
5.17. organizuoja ir įgyvendina teisės aktuose nustatytus darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus;
5.18. nustatyta tvarka organizuoja automobilių statymą Seimo kanceliarijos teisėtai valdomose automobilių stovėjimo aikštelėse, esančiose Seimo rūmų ir Seimo viešbučio teritorijose ar šalia jų;
5.19. Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reprezentacijai skirtų suvenyrų ir dovanų atrankos komisijai nustačius reprezentacijai skirtų priemonių preliminarius kiekius ir pavyzdžius, reprezentacijai skirtomis priemonėmis (dovanomis, suvenyrais) ir gėlėmis ar jų kompozicijomis aprūpina Seimo vadovus, Seimo narius, Seimo kanclerį ir Seimo kanclerio pavaduotoją (toliau – Seimo kanceliarijos vadovai) bei Seimo kanceliarijos padalinius;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 400-ĮVK-318, 2018-10-15
5.20. mirus Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarui ar Seimo nariui, užtikrina laidotuvių valstybės lėšomis organizavimą ir vykdo valstybinės laidojimo komisijos pavedimus dėl laidotuvių;
5.21. teikia pasiūlymus dėl pagal tarptautinį protokolą ir tradicijas gautų dovanų tinkamų saugojimo ir eksponavimo sąlygų sudarymo, organizuoja jų tvarkymą ir saugojimą;
5.22. įgyvendina Lietuvos Respublikos valstybės vėliavos ir kitų vėliavų įstatymo nuostatas;
5.23. pagal poreikį prenumeruoja periodinius leidinius.

6. Skyrius pagal kompetenciją taip pat atlieka šias funkcijas:
6.1. inicijuoja su Skyriaus funkcijų atlikimu susijusių Seimo kanceliarijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų projektų rengimą, Departamento direktoriaus pavedimu rengia ar dalyvauja rengiant nurodytų teisės aktų projektus, nuolat atnaujina duomenis Seimo kanceliarijos informacinėse sistemose arba inicijuoja jų atnaujinimą;
6.2. kartu su kitais Departamento padaliniais dalyvauja rengiant Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, jo įgyvendinimo metines ataskaitas;
6.3. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir vidaus teisės aktų nustatyta tvarka atlieka Skyriui priskirtas funkcijas, susijusias su viešaisiais pirkimais, kontroliuoja, kaip vykdomos Skyriaus inicijuotos sutartys;
6.4. rengia sutarčių su kitomis įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis projektus, kontroliuoja, kaip šios sutartys vykdomos;
6.5. rengia Skyriaus nuostatų, tarnautojų ir darbuotojų pareigybių aprašymų projektus;
6.6. teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kanceliarijos vadovams, tarnautojams ir darbuotojams;
6.7. nagrinėja asmenų prašymus ir raštus;
6.8. dalyvauja Seimo valdybos ir Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;
6.9. teisės aktų nustatyta tvarka saugo ir tvarko Skyriaus dokumentus, užtikrina bylų, Skyriui pavestų sudaryti pagal Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentacijos (viešos ir įslaptintos) planus, sudarymą ir jų parengimą archyviniam saugojimui ar naikinimui;
6.10. kitas teisės aktuose numatytas funkcijas ir Departamento direktoriaus pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.