4. Pagrindinis Biuro uždavinys – pasitelkus patrauklias komunikacijos formas ir priemones skleisti informaciją apie Lietuvos Respublikos Seimą, jo vaidmenį ir raidą Lietuvos Respublikos valstybės institucijų sistemoje, ugdyti visuomenės pilietiškumą, skatinti įsitraukimą į teisėkūros procesą.

 

 

5. Biuras, įgyvendindamas jam pavestą uždavinį, atlieka šias funkcijas:

 

5.1. organizuoja ir veda:

 

5.1.1. edukacinius užsiėmimus;

 

 

5.1.2. seminarus, konferencijas, susitikimus, diskusijas ir kitus renginius Seimo lankytojų centre (toliau – Centras);

 

 

5.1.3. ekskursijas Seimo rūmuose ir Centre lankytojų grupėms lietuvių, anglų, rusų, prireikus ir kitomis kalbomis, prireikus veda ekskursijas oficialiems Seimo ir Seimo kanceliarijos svečiams;

 

 

 

5.2. rengia susitikimus su Seimo nariais, Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarais, parlamento gynėjais, iškiliais Lietuvos žmonėmis;

 

 

5.3. pagal kompetenciją rengia Centre ekspozicijas, užtikrina eksponatų tvarkymą bei priežiūrą;

 

 

5.4. kitomis pasirinktomis tikslinėms grupėms ir pavieniams lankytojams skirtomis formomis vykdo šviečiamąją veiklą, ugdo visuomenės pilietiškumą ir skatina įsitraukimą į teisėkūros procesą;

 

 

5.5. rengia ir atnaujina edukacinių užsiėmimų ir ekskursijų vedimo metodinę medžiagą, Centro lankytojams skirtą informacinę medžiagą;

 

 

5.6. rengia su Centro veikla susijusių pranešimų spaudai projektus;

 

 

5.7. bendradarbiauja, dalijasi ir keičiasi patirtimi su kitomis Lietuvos Respublikos valstybės institucijomis bei kitų valstybių parlamentų lankytojų centrais;

 

 

5.8. padeda kurti ir taiko Seimo reprezentacijos priemones;

 

 

5.9. Seimo kanclerio nustatyta tvarka Centre vykdo Seimą, valstybę reprezentuojančių ir kitų Seimo, valstybės atributika pažymėtų gaminių prekybą.

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 400-ĮVK-212, 2024-09-09,

 

 

 

6. Biuras pagal kompetenciją taip pat atlieka šias funkcijas:

 

6.1. dalyvauja rengiant Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, Seimo kanceliarijos veikos metines ataskaitas;

 

 

6.2. Neteko galios nuo 2024-09-10

Papunkčio naikinimas:

Nr. 400-ĮVK-212, 2024-09-09,

 

 

 

6.3. vykdo su Biuro funkcijų atlikimu susijusių Seimo kanceliarijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų stebėseną, inicijuoja šių teisės aktų projektų rengimą, Departamento direktoriaus pavedimu rengia ar dalyvauja rengiant šiuos projektus;

 

 

6.4. rengia Biuro nuostatų, valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), pareigybių aprašymų projektus;

 

 

6.5. užtikrina arba inicijuoja su Biuro funkcijų atlikimu susijusių duomenų nuolatinį atnaujinimą informacinėse sistemose ir (ar) registruose; nustatyta tvarka rengia ir (ar) tvarko informaciją priskirtose Seimo interneto svetainės rubrikose, Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos paskyrose socialiniuose tinkluose;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 400-ĮVK-72, 2021-03-31,

 

 

 

6.6. teisės aktų nustatyta tvarka atlieka Biurui priskirtas funkcijas, susijusias su viešaisiais pirkimais; rengia sutarčių su kitomis įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis projektus, kontroliuoja, kaip šios sutartys vykdomos;

 

 

6.7. teikia konsultacijas Seimo nariams, Lietuvos Respublikos Seimo kancleriui, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, Centro lankytojams ir kitiems asmenims;

 

 

6.8. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus;

 

 

6.9. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;

 

 

6.10. teisės aktų nustatyta tvarka tvarko ir saugo Biuro dokumentus, tvarko Seimo kanceliarijos dokumentacijos plane Biurui priskirtus registrus, užtikrina bylų, Biurui pavestų sudaryti pagal Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentacijos (viešos ir įslaptintos) planus, sudarymą ir jų parengimą archyviniam saugojimui ar naikinimui;

 

 

6.11. atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir Departamento direktoriaus pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.