2013 m. lapkričio 7 d. pranešimas VIR
(iš plenarinio posėdžio)
Seimas, 72 parlamentarams balsavus už, 1 –
prieš ir 4 susilaikius, priėmė Reklamos įstatymo pataisas (projektas Nr. XIP-4092(3),
kuriomis papildytos maisto reklamos draudimo normos.
Įstatyme įtvirtinta, kad nurodyti energinius
gėrimus kaip rėmėjų gaminius ar kitaip juos reklamuoti bus draudžiama
ne tik ugdymo įstaigose, kurias lanko jaunesni kaip 18 metų asmenys, bet ir
koncertų, sporto, labdaros ir (ar) paramos bei kitų renginių, skirtų asmenims,
jaunesniems kaip 18 metų vietose ir jų reklamoje; teatro spektaklių, kino filmų ir videofilmų, skirtų asmenims,
jaunesniems kaip 18 metų, demonstravimo vietose ir jų reklamoje; visuomenės
informavimo priemonėse, skirtose asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, ir jų
reklamoje; akcijose, konkursuose, skirtuose asmenims, jaunesniems kaip 18 metų,
ir jų reklamoje. Šios pataisos įsigalios 2014 m. sausio 1 d.
Priimtomis pataisomis taip pat įtvirtinta nuo
kitų metų liepos 1 d. įsigaliosianti nuostata, kad energinių gėrimų reklamoje
privalo būti įrašyti žodžiai „nevartoti su alkoholiniais gėrimais“.
Saulė Eglė Trembo,
Ryšių su visuomene skyrius (tel. (8 5) 239 6203, el. p. [email protected])