DARBAS SEIME 

2015 m. teisės aktų projektams pateikti pasiūlymai


2015-12-08

PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIETOS SAVIVALDOS ĮSTATYMO Nr. I-533 13, 15 IR 23 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO  ĮSTATYMO PROJEKTO

Nr. XIIP-3524

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Argumentai:

Atsižvelgiant į savivaldybių praktikoje iškilusias problemas formuojant savivaldybių tarybų Etikos komisijas ir Antikorupcijos komisijas, tiksliau - skiriant šių komisijų pirmininkus ir siekiant užtikrinti tinkamą ir savalaikį Vietos savivaldos įstatymo 11 straipsnio 6 dalies nuostatų, įpareigojančių savivaldybės tarybą per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos savivaldybės tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos sudaryti šiame įstatyme nustatytas komisijas ir paskirti šių komisijų pirmininkus

Pasiūlymas:

Papildyti Įstatymo projekto 2 straipsnį nauja 1 dalimi:

„Pakeisti 15 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Savivaldybės taryba savo įgaliojimų laikui sudaro Administracinę komisiją, Etikos komisiją ir Antikorupcijos komisiją. Savivaldybės taryba šių komisijų pirmininkus mero teikimu skiria iš tarybos narių. Jeigu yra paskelbta savivaldybės tarybos mažuma (opozicija), Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkų kandidatūras meras teikia savivaldybės tarybos mažumos (opozicijos) siūlymu reglamento nustatyta tvarka. Jeigu savivaldybės tarybos mažuma (opozicija) nepasiūlo Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkų kandidatūrų arba savivaldybės taryba du kartus nepritaria savivaldybės tarybos mažumos (opozicijos) pasiūlytoms toms pačioms kandidatūroms ir savivaldybės tarybos mažuma (opozicija) kitų kandidatūrų nebesiūlo, tai  Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkus savivaldybės taryba skiria mero teikimu. Komisijų atsakingųjų sekretorių pareigas atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus paskirti valstybės tarnautojai, šios funkcijos įrašomos į jų pareigybės aprašymą.“

Buvusias įstatymo projekto 2 straipsnio 1 ir 2 dalis laikyti atitinkami 2 ir 3 dalimis.

 

Teikia Seimo nariai:

Milda Petrauskienė

Povilas Urbšys

 

2015 11 12

 

PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIIP- 3651

 

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

 

 

 

Argumentai:

2016 m. Vilniaus Senvagės gimnazija minės 40 metų sukaktį, tačiau renovuojama pirmą kartą.

Pagal Vilniaus Senvagės gimnazijos renovacijos 2014 metų projektą - sutvarkytas stogas, klasės paruoštos remontui.

2015 metais pagal renovacijos tęstinį projektą visiškai renovuota gimnazijos valgykla ir viena klasė. Tačiau, dėl lėšų stokos liko neapšiltintas vienas gimnazijos pastato korpusas, nesutvarkytos klasės, koridoriai. Elektros instaliacijos ir laiptinių būklė yra avarinė.

Taip pat, atsižvelgiant į tai, kad prie Vilniaus Senvagės gimnazijos 2014 m. Vilniaus miesto savivaldybė, LR Švietimo ir mokslo ministerija kartu su VŠĮ Futbolo klubu „Žalgiris“ ir Lietuvos futbolo federacija pradėjo jungtinį infrastruktūrinį projektą, o 2015 m. I - mo etapo darbų rezultatas – jau įrengtas ir funkcionuojantis 2 FIFA žvaigždučių standartus atitinkantis futbolo stadionas (planuojama II etapu įrengti 2 krepšinio aikšteles, 100 m. bėgimo taką bei treniruoklių aikštelę), todėl turint pilnų matmenų futbolo stadioną, o ateity ir 2 krepšinio aikteles, taip pat, žinant, kad stadionas bus tinkamas vykdyti LFF I lygos rungtynes, įvairaus lygio vaikų turnyrus, tame tarpe ir tarptautinius, būtina renovuoti esamas ir įrengti papildomas persirengimo patalpas. Jos planuojamos įrengti gimnazijos dar nesutvarkyto korpuso I aukšto patalpose.

Nerenovavus gimnazijos, mokiniai mokysis blogomis sąlygomis ir neturint rūbinių, sporto projektas nedirbs visuomenei ir bendruomenei 100 procentų. Renovavus Senvagės gimnaziją, ji, turėdama vieną geriausių treniruočių stadionų Lietuvoje, taptų reprezentacine miesto ir Lietuvos vieta, kur būtų vystomas ir sportinis turizmas,  kviečiant vaikus iš užsienio į futbolo turnyrus.

Galutinai įrengtas stadionas tarnaus vaikų ir bendruomenės sveikatingumui ir sportiniam ugdymui.

Nepratęsus šio projekto finansavimo, dabartinė vaikų ir jaunimo ugdymo įstaigos būklė liktų nepatenkinama, o projekto neužbaigtumas - neūkiškumo pavyzdys.

 

Pasiūlymas:

Kadangi Vilniaus Senvagės gimnazijos renovacijos projektas yra tęstinis, skirti likusią dalį lėšų – 1.001.078,70 eurų (sąmata pridedama 1 priedas) užbaigti renovaciją.

 

         Lėšų šaltinis:

Faktai apie įgyvendintas investicijas į gimnazijos sporto infrastruktūrą: bendra sporto aikštyno įrengimo projekto vertė (I ir II etapas su dirbtine futbolo aikštės danga) - 1.336.905 eurų.

Vilniaus miestas I – mo etapo darbams skyrė – 765.144 eurų.

LR Švietimo ir mokslo ministerija - skyrė lėšas iš „Švietimo įstaigų sporto aikštynų atnaujinimo programos“ -  231.696 eurų.

Lietuvos futbolo federacija - per FK „Žalgiris“ suteikė dirbtinės žolės dangą, kurios vertė ~ 147.620 eurų.

 

 

Teikia

Seimo nariai

Gediminas Kirkilas

Milda Petrauskienė (pasirašė 2015-11-17)

Marija Aušrinė Pavilionienė (pasirašė 2015-11-17)

 

 

2015-11-10

 

PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO RINKIMŲ ĮSTATYMO NR. I-2721 51,9, 10, 11, 15, 17, 18, 25, 26,  35, 37, 38, 39, 41, 43, 51, 54, 55, 56, 61, 671, 89, 91, 92, 97 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO

NR. XIIP-2994(3)

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

51

2

 

Argumentai:

 mažareikšmių dovanų leidimas sudaro prielaidas ginčyti jų tikrąją vertę ir iš esmės tai yra rinkėjų papirkimas tik mažesniu mastu ir sudaro nelygias sąlygas partijoms ir kandidatams konkuruoti.

Pasiūlymas:

„2. Rinkėjų papirkimu nelaikomas spausdintos medžiagos (veiklos ar rinkimų programos, biografijos ar kitokių informacinio turinio lankstinukų, kalendorių, atvirukų, lipdukų), taip pat mažareikšmių daiktų (kurių kaina yra iki 1,5 euro), pažymėtų  politinės partijos, kandidatų sąrašo, kandidato ar asmens, numatomo kelti ar numatančio išsikelti kandidatu į Seimo narius, simbolika, deklaruotų Lietuvos Respublikos vyriausiojoje rinkimų komisijoje (toliau – Vyriausioji rinkimų komisija) jos nustatyta tvarka ir skirtų politinei partijai, kandidatų sąrašui, kandidatui ar asmeniui, numatomam kelti ar numatančiam išsikelti kandidatu į Seimo narius, propaguoti, neatlygintinas platinimas.“

 

 

 

 

11

2

 

Argumentai:

Iš rinkimų organizavimo patirties žinomi liūdnai pagarsėję faktai, kad komisijų pirmininkas nesugeba organizuoti darbo ir net jį dezorganizuoja, o komisijos narys nesugeba atlikti savo pareigų, tačiau nebūna nušalintas net apie tai pranešus. Kituose rinkimuose jis vėl gali būti siūlomas į komisiją arba net pirmininku. Norint to išvengti, siūlome straipsnį papildyti.

Pasiūlymas:

„2. Į rinkimų komisiją gali būti siūlomas nepriekaištingos reputacijos Lietuvos Respublikos pilietis, jeigu jis turi teisę būti renkamas Seimo nariu (neatsižvelgiant į kandidatui į Seimo narius nustatytą jauniausią amžių, bet rinkimų dieną ne jaunesnis kaip 18 metų), ir nebuvo per paskutinius trejus Seimo, Respublikos Prezidento, Europos Parlamento, savivaldybių tarybų rinkimus arba referendumą atleistas iš rinkimų arba referendumo komisijos už šių įstatymų ar Referendumo įstatymo pažeidimą. Taip pat komisijos nariu negali būti asmuo per paskutinius trejus rinkimus ar referendumus nesugebėjęs ar nenorėjęs tinkamai  atlikti savo pareigų ir apie tai buvo pranešta atitinkamai aukštesnei rinkimų komisijai ir jį delegavusiai organizacijai. Rinkimų komisijų nariams, pirmininkams Vyriausioji rinkimų komisija jos nustatyta tvarka organizuoja mokymus.“

 

 

 

 

37

1

2

Argumentai:

politinės partijos Lietuvoje yra pakankamai kontroliuojamos, viešos, žinomos ir nėra reikalo jų kandidatus versti rinkti parašus, jei partija kelia savo sąrašą rinkimuose.

Pasiūlymas:

„2) vienmandatėje rinkimų apygardoje kiekvienas Lietuvos Respublikos pilietis, kuris gali būti renkamas Seimo nariu, gali išsikelti kandidatu į Seimo narius, jeigu jo išsikėlimą parašais paremia ne mažiau kaip vienas tūkstantis tos apygardos rinkėjų. Jeigu partija nekelia kandidatų sąrašo ar jos iškelto kandidatų sąrašo neparemia šio straipsnio 3 dalyje nustatytas rinkėjų skaičius, partijos keliamą kandidatą vienmandatėje rinkimų apygardoje parašais turi paremti ne mažiau kaip vienas tūkstantis tos apygardos rinkėjų.“

37

2

 

Argumentai:

politinės partijos Lietuvoje yra pakankamai kontroliuojamos, viešos, žinomos ir nėra reikalo versti jas rinkti parašus.

Pasiūlymas:

„3. Daugiamandatėje rinkimų apygardoje partija kandidatus į Seimo narius kelia pateikdama kandidatų sąrašą, kuriame kandidatai surašyti iš jos nustatytos eilės. Jeigu partijos įstatai nenumato kitaip, kandidatai vienmandatėse rinkimų  apygardose ir kandidatų, surašytų iš eilės, sąrašas daugiamandatėje rinkimų apygardoje turi būti patvirtinti partijos suvažiavimo ar konferencijos. Kandidatų sąraše (jungtiniame sąraše) negali būti mažiau kaip 25 ir daugiau kaip 141 kandidatas. Partijos, iškeltų kandidatų sąrašą parašais turi paremti ne mažiau kaip 10 000 rinkėjų.“

38

5

 

Argumentai:

Tie patys, kaip ankstesniam siūlymui

Pasiūlymas:

6. 5. Pareiškiniai dokumentai gali būti pateikiami elektroniniu būdu. Rinkėjai taip pat gali Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatyta tvarka elektroniniu būdu savo parašais paremti asmens išsikėlimą kandidatu ar politinės partijos iškeltą kandidatų sąrašą (kandidatą).

38

6

 

Argumentai:

analogiški ankstesniems

Pasiūlymas:

3. 6. Apygardos rinkimų komisija piliečiui, nusprendusiam išsikelti kandidatu į Seimo narius, per 3 dienas išduoda vardinius parašų rinkimo lapus, kuriuose įrašyta kandidato vardas ir pavardė, kandidato išsikėlimą remiančių tos rinkimų apygardos rinkėjų parašams rinkti. Vyriausioji rinkimų komisija partijai, pateikusiai pareiškinius dokumentus, per 3 dienas išduoda vardinius parašų rinkimo lapus, kuriuose įrašyta kandidatų (kandidato) vardai ir pavardės kandidatų (kandidato) išsikėlimą remiančių rinkėjų parašams rinkti. Parašus renka kandidatai arba tai paveda atlikti kitiems rinkėjams. Parašus rinkęs asmuo pasirašo parašų rinkimų lapo pabaigoje ir atsako, kad parašai būtų renkami šio įstatymo nustatyta tvarka. Parašų rinkimo lape pilietis, kuris remia asmens išsikėlimą kandidatu arba partijos iškeltų kandidatų sąrašą (kandidatą), pats turi įrašyti šiuos duomenis: pavardę, vardą, paso arba asmens tapatybės kortelės numerį, gimimo datą, nuolatinės gyvenamosios vietos adresą, – ir pasirašyti. Tuo atveju, kai kandidato išsikėlimą ar partijos iškeltą kandidatų sąrašą (kandidatą) remiantis pilietis dėl fizinių trūkumų ar kitų priežasčių negali reikalingų duomenų parašų rinkimo lape įrašyti pats, jis gali paprašyti kito rinkimų teisę turinčio piliečio, išskyrus parašų rinkėją, tai padaryti už jį. Šiuo atveju surašomas Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatytos formos aktas ir pridedamas prie parašų rinkimo lapo. Pilietis, remiantis asmens išsikėlimą kandidatu ar partijos iškeltą kandidatų sąrašą (kandidatą) ir neturintis fizinių trūkumų, kurie jam trukdytų įrašyti savo duomenis, turi tuos duomenis į parašų rinkimo lapą įrašyti pats. Draudžiama papirkinėti išsikėlimą parėmusius rinkėjus, atsilyginti ar žadėti atsilyginti už kandidato išsikėlimo ar partijos iškelto kandidatų sąrašo (kandidato) parėmimą, taip pat grasinant reikalauti pasirašyti ar kitaip pažeisti savanoriškumo principą. Parašų rinkimo lapus kandidatas, partija turi grąžinti juos išdavusiai rinkimų komisijai ne vėliau kaip likus 40 dienų iki rinkimų. Gavusi parašų rinkimo lapus, atitinkama rinkimų komisija ne daugiau kaip per 10 dienų juos patikrina. Parašus tikrinanti rinkimų komisija suskaičiuoja rinkimų apygardos rinkėjų, parėmusių šio piliečio išsikėlimą ar partijos iškeltą kandidatų sąrašą (kandidatą), parašų skaičių. Neįskaičiuojami šie parašai: asmenų, neturinčių rinkimų teisės; rinkėjų, neįrašytų į tos rinkimų apygardos rinkėjų sąrašą; asmenų, kurie nėra įrašę visų šio įstatymo nustatytų duomenų; jei įrašyti neteisingi duomenys; visi parašai piliečio, kuris už to paties asmens išsikėlimą ar partijos iškeltą kandidatų sąrašą (kandidatą) pasirašė keletą kartų. Jeigu yra nustatoma, kad piliečių parašai suklastoti, kad renkant parašus buvo pažeisti savanoriškumo principas ar kiti šio įstatymo reikalavimai, apygardos rinkimų komisija Vyriausiajai rinkimų komisijai siūlo neregistruoti asmens kandidatu į Seimo narius. Jeigu parašų rinkimo lapuose, atmetus neįskaičiuojamus parašus, yra surinktas šio įstatymo nustatytas parašų skaičius, apygardos rinkimų komisija teikia Vyriausiajai rinkimų komisijai registruoti asmenį kandidatu į Seimo narius.“

38

7

 

Argumentai:

Tie patys, kaip ankstesniems siūlymams.

Pasiūlymas:

„7. Parašai renkami vardiniame rinkėjų parašų rinkimo lape, kuriame yra šis tekstas:

„Aš, rinkėjas, patvirtinu, kad remiu asmenį (asmens vardas, pavardė), išsikėlusį kandidatu/partijos (partijos pavadinimas) iškeltų kandidatų sąrašą/partijos (partijos pavadinimas) keliamą kandidatą (asmens vardas, pavardė) Seimo rinkimuose (rinkimų data):

 

Eil.

Nr.

Rinkėjo pavardė, vardas

Rinkėjo asmens tapatybės kortelės, paso numeris

Gimimo data

Gyvenamosios vietos adresas

Parašas ir data

“

43

2

 

Argumentai:

Siūlymas du asmenis laikyti kitos partijos sąrašu nėra logiškas, todėl siūlom apriboti trečdaliu sąrašo.

Pasiūlymas:

„2. Jungtiniam sąrašui yra prilyginamas partijos kandidatų sąrašas, jeigu jame yra du ir trečdalis ir daugiau kandidatų, priklausančių kitai partijai ar kitoms partijoms“.

 

Teikia:

Seimo nariai                                                                                            Irena Šiaulienė

                                                                                                                                                                                                     Albinas Mitrulevičius

                                                                                                                                                                                                     Milda Petrauskienė

 

2015-09-22

PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO RINKIMŲ ĮSTATYMO NR. I-2721

51,9, 10, 11, 15, 17, 18, 25, 26,  35, 37, 38, 39, 41, 43, 51, 54, 55, 56, 61, 671, 89, 91, 92, 97 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO

Nr. XIIP-2994(3)

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Argumentai:

Atsižvelgiant į tai, kad pastaruoju metu skirtingose Lietuvos Respublikos teritorijos dalyse kinta gyventojų koncentracija  (vienose savivaldybėse vyrauja gyventojų mažėjimo tendencijos, kitose savivaldybėse bei didžiuosiuose miestuose gyventojų skaičius didėja), o taip pat įvertinant ESBO rinkimų stebėtojų Gerosios rinkimų praktikos rekomendacijas, kad nuokrypis nuo vidutinio rinkėjų skaičiaus vienmandatėse apygardose būtų ne didesnis nei 10 procentų, vykdant 2020 metais Lietuvos Respublikos Seimo rinkimus yra tikslinga pakoreguoti rinkimų apygardų ribas įvertinant rinkėjų skaičiaus pokyčius konkrečiose rinkimų apygardose.

Pasiūlymas:

Papildyti Įstatymo projekto 2 straipsnį 2 dalimi:

„2. Pakeisti 9 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

 1. Rinkimams organizuoti ir vykdyti Lietuvos Respublikos teritorija dalijama į 71 vienmandatę rinkimų apygardą, atsižvelgiant į rinkėjų skaičių rinkimų apygardoje, Lietuvos Respublikos teritorijos suskirstymą į vienmandates rinkimų apygardas per ankstesnius Seimo rinkimus ir administracinį teritorinį padalijimą. Rinkimų apygarda sudaroma iš bendrą ribą turinčių rinkimų apylinkių. Rinkėjų skaičius apygardoje turi būti nuo 0,8 0,9 iki 1,2 1,1  vidutinio rinkėjų visose vienmandatėse rinkimų apygardose skaičiaus. Vyriausioji rinkimų komisija, likus ne mažiau kaip 210 dienų iki rinkimų, nustato ir, likus ne mažiau kaip 180 dienų iki rinkimų, savo interneto svetainėje skelbia rinkimų apygardas sudarančių rinkimų apylinkių sąrašą, jų balsavimo būstinių adresus ir telefonus, apygardos rinkėjų skaičių, apygardų rinkimų komisijų adresus ir telefonus.“

 

26

 

 

Pasiūlymas:

Papildyti Įstatymo projektą 26 straipsniu ir jį išdėstyti taip:

„26 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas ir taikymas

1. Šis įstatymas išskyrus 2 straipsnio 2 dalį įsigalioja 2016 metų sausio 1 d.

2. Įstatymo 2 straipsnio 2 dalis įsigalioja 2019 metų liepos 1 d. ir taikoma Seimo 2020 metų rinkimams.“

 

Teikia Seimo nariai:

                                 Valentinas Bukauskas

                                 Milda Petrauskienė

 

 

                                                                                                                                                             2015  m. kovo 4 d.

PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS

VALSTYBĖS POLITIKŲ IR VALSTYBĖS PAREIGŪNŲ DARBO APMOKĖJIMO ĮSTATYMO nR. VIII-1904 PRIEDĖLIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO XIIP-2350

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

1

 

 

Argumentai:

Atsižvelgiant į Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2014 m. spalio 10 d. išvadoje pateiktas pastabas, įstatymo projektas yra tikslintinas, siekiant, kad siūlomas juo nustatyti teisinis reguliavimas nepažeistų skaidrumo principo, derėtų su teisingo apmokėjimo už darbą principu ir atitiktų oficialiąją Konstitucinio Teismo suformuluotą doktriną dėl valstybės ir savivaldybių politikų darbo užmokesčio dydžių diferencijavimo (Konstitucinio Teismo 2013 m. balandžio 30 d. nutarimas), kad savivaldybių tarybų narių – merų ir merų pavaduotojų pareiginė alga būtų adekvati jų teisiniam statusui ir teisės aktu jiems nustatytai kompetencijai (atsakomybei).

Tikslinga, kad įstatymas įsigaliotų ir siūlomi naujai nustatyti didesni pareiginės algos koeficientai 2015 metais tiesiogiai išrinktiems savivaldybių tarybų nariams - merams ir savivaldybių tarybų paskirtiems merų pavaduotojams būtų pradėti taikyti bendra tvarka  - kitą dieną po oficialaus įstatymo paskelbimo Teisės aktų registre.   

 

Pasiūlymas:

Pakeisti Įstatymo projekto 1 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

„1 straipsnis. Įstatymo priedėlio pakeitimas

Pakeisti Įstatymo priedėlio I skyriaus 5.1. eilutės 3 ir 4 stulpelius ir 5.2. eilutės 3 ir 4 stulpelius ir Įstatymo priedėlio I skyrių išdėstyti taip:

 

„I. VALSTYBĖS POLITIKŲ PAREIGINĖS ALGOS

(Baziniais dydžiais)

Eil. Nr.

Pareigų pavadinimas

Pareiginės algos koeficientas

1.

Seimo Pirmininkas

25,8

2.

Seimo pareigūnai:

 

2.1.

Pirmininko pirmasis pavaduotojas

23,2

2.2.

Pirmininko pavaduotojai, Seimo opozicijos lyderis

22,4

2.3.

Komitetų pirmininkai

21,7

2.4.

Komitetų pirmininkų pavaduotojai

20,5

2.5.

Pakomitečių pirmininkai, nuolatinių komisijų pirmininkai

20,2

2.6.

Nuolatinių komisijų pirmininkų pavaduotojai

19,6

2.7.

Frakcijų vadovai, kai frakcijos dydis:

Seniūnai

Seniūnų pavaduotojai

2.7.1.

nuo 7 iki 10 narių

20,0

19,6

2.7.2.

nuo 11 iki 20 narių

20,2

19,9

2.7.3.

nuo 21 iki 30 narių

20,7

20,1

2.7.4.

nuo 31 iki 40 narių

21,4

20,7

2.7.5.

daugiau kaip 40 narių

21,9

21,2

3.

Seimo nariai

19,4

4.

Vyriausybė:

 

4.1.

Ministras Pirmininkas

25,8

4.2.

Ministrai

23,8

5.

Savivaldybių merai ir

merų pavaduotojai

Savivaldybės teritorijoje gyvena

per 100 tūkst. gyventojų

iki 100 tūkst. gyventojų

5.1.

Merai

15,0 - 20,0 19

13,0 - 19,0

18

5.2.

Merų pavaduotojai

13,0 - 17,0

16

11,0- 16,0

15“

 

 

2

 

 

Pasiūlymas:

Įstatymo projekto 2 straipsnį išbraukti.

„2 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas ir įgyvendinimas

1. Šis įstatymas išskyrus 2 straipsnį įsigalioja 2015  m. gegužės 1 d.

2. Savivaldybių tarybos iki 2015 gegužės 1 d. savivaldybių tarybų veiklos reglamentuose nustato šiame įstatyme nustatytų pareiginės algos koeficientų savivaldybių merams ir merų pavaduotojams taikymo tvarkas.

2. Šiuo įstatymu nustatyti pareiginės algos koeficientai savivaldybių merams ir paskirtiems savivaldybių merų pavaduotojams taikomi po 2015 metų eilinių savivaldybių tarybų rinkimų naujai išrinktiems savivaldybių merams ir paskirtiems savivaldybių merų pavaduotojams .

3. Po 2015 metų savivaldybių tarybų rinkimų išrinktiems savivaldybių merams ir paskirtiems savivaldybių merų pavaduotojams savivaldybių tarybų sprendimais nustatyti pareiginės algos koeficientai gali būti keičiami ne anksčiau kaip kitais kalendoriniais metais.“

 

 

Teikia

Seimo narė                                                                                                                                     Milda Petrauskienė

 

    

    

 

 

 


Naujausi pakeitimai - 2016-05-18
Jūratė Audra Strakšienė




© Seimo kanceliarija

https://www.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_d=204109&p_k=1&p_r=6969