2018 m. kovo 29 d. pranešimas žiniasklaidai
Šiandien, pasibaigus nuo 2017 metų pradžios trunkančioms diskusijoms, Seimas priims sprendimą dėl Labdaros ir paramos įstatymo Nr. I-172 5 ir 11 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-1261(2), kuriuo siekiama uždrausti valstybės ir savivaldybės valdomoms įmonėms ir jų dukterinėms akcinėms bendrovėms ir uždarosioms akcinėms bendrovėms teikti paramą.
Seimo Audito komitetas atliko išsamią analizę ir susistemino įmonių pateiktus bei viešai prieinamus duomenis apie teiktą paramą ir nustatė, kad savivaldybių valdomos įmonės 2017 m. paramai skyrė 793 249,43 Eur, o valstybės valdomos – 954 120,31 Eur. Visos šios lėšos galėjo patekti į valstybės ir savivaldybių biudžetus per šių įmonių mokamus dividendus, tačiau buvo tiesiogiai paskirtos konkretiems paramos gavėjams. Pateikti duomenys kelia abejonių, ar visais atvejais parama suteikta visuomenei naudingiems tikslams. Pastebėtina, kad savivaldybės valdomos įmonės teikė paramą net ir tada, kai veikla buvo vykdoma nuostolingai, taip pat visiškai nėra aišku, kaip atrenkami paramos gavėjai, kodėl vienas ir tas pats gavėjas gauna paramą keletą kartų iš eilės ir pan. Galiausiai dalis tiek valstybės, tiek savivaldybių valdomų įmonių nevykdo įstatymo nustatytos prievolės viešinti informaciją apie paramos teikimą.
Išsamiai su atlikta analize galima susipažinti čia.
Daugiau informacijos:
Seimo Audito komiteto pirmininkė
Ingrida Šimonytė
Tel. (8 5) 239 6978
2018 m. kovo 29 d. pranešimas žiniasklaidai
Šiandien, pasibaigus nuo 2017 metų pradžios trunkančioms diskusijoms, Seimas priims sprendimą dėl Labdaros ir paramos įstatymo Nr. I-172 5 ir 11 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-1261(2), kuriuo siekiama uždrausti valstybės ir savivaldybės valdomoms įmonėms ir jų dukterinėms akcinėms bendrovėms ir uždarosioms akcinėms bendrovėms teikti paramą.
Seimo Audito komitetas atliko išsamią analizę ir susistemino įmonių pateiktus bei viešai prieinamus duomenis apie teiktą paramą ir nustatė, kad savivaldybių valdomos įmonės 2017 m. paramai skyrė 793 249,43 Eur, o valstybės valdomos – 954 120,31 Eur. Visos šios lėšos galėjo patekti į valstybės ir savivaldybių biudžetus per šių įmonių mokamus dividendus, tačiau buvo tiesiogiai paskirtos konkretiems paramos gavėjams. Pateikti duomenys kelia abejonių, ar visais atvejais parama suteikta visuomenei naudingiems tikslams. Pastebėtina, kad savivaldybės valdomos įmonės teikė paramą net ir tada, kai veikla buvo vykdoma nuostolingai, taip pat visiškai nėra aišku, kaip atrenkami paramos gavėjai, kodėl vienas ir tas pats gavėjas gauna paramą keletą kartų iš eilės ir pan. Galiausiai dalis tiek valstybės, tiek savivaldybių valdomų įmonių nevykdo įstatymo nustatytos prievolės viešinti informaciją apie paramos teikimą.
Išsamiai su atlikta analize galima susipažinti čia.
Daugiau informacijos:
Seimo Audito komiteto pirmininkė
Ingrida Šimonytė
Tel. (8 5) 239 6978