Privalomi slapukai

Įjungta
Privalomi (seanso) slapukai naudojami e-seimas.lrs.lt ir www.e-tar.lt svetainėse, jie reikalingi pagrindinių svetainės funkcijų veikimui užtikrinti ir Jūsų duotam sutikimui su slapuku išsaugoti, jei tokį davėte. Svetainės negalės tinkamai veikti be šių slapukų.

Statistikos slapukai

ĮjungtaIšjungta
Analitiniai slapukai (Google Analytics) padeda tobulinti svetainę, renkant ir analizuojant informaciją apie jos lankomumą.

A
A
A
Neįgaliesiems
Ankstesnės kadencijos

Parlamentinė kontrolė
Paieška Paieška
Nr.
Iniciavimo data
Iniciatorius
Vykdytojas
Priemonė
Vykdymas
41.
2023-03-17
Ateities komitetas
DĖL KVANTINIŲ TECHNOLOGIJŲ VYSTYMO LIETUVOJE (Komiteto 2023 m. kovo 24 d. sprendimas Nr. 122-S-1 ) ,
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija,
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija,
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija,
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija


43.
2022-10-21
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija,
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija,
Lietuvos mokslų tarybos atstovas; Lietuvos Universitetų Rektorių Konferencijos Mokslo komiteto pirmininkas, KTU Mokslo ir inovacijų prorektorius; Lietuvos mokslo akademijos atstovas; Viešosios įstaigos Inovacijų agentūros atstovas; Lietuvos pramonininkų konfederacijos Plėtros departamento tarptautinis inovacijų ekspertas; Lietuvos verslo konfederacijos atstovas;

44.
2022-04-08
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lietuvos švietimo politikos strateginė vizija ir perspektyvos. Tūkstantmečio mokyklų pažangos programos startas.
(1. Pristatyta "Tūkstantmečio mokyklų" pažangos programos eiga. 2. Pristatyta Lietuvos švietimo politikos strateginė vizija. 3. Konstatuota, kad švietimo politikos strateginei vizijai turi būti skiriamas ypatingas dėmesys šiuo metu rengiamoje valstybės pažangos strategijoje "Lietuva2050".)

45.
2024-09-20
Ateities komitetas
 
Lietuvos socialinis modelis: dabartinė politika, vizija „Lietuva 2050“ ir jos nuostatų įgyvendinimas
(Išklausyta informacija, tęsti parlamentinę kontrolę svarstomu klausimu.)

46.
2022-04-29
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 metų veiklos ataskaita
(Pristatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 metų veiklos ataskaita. Ataskaitai pritarta.)

47.
2021-06-04
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Komiteto nariai susipažino su Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. veiklos ataskaita

48.
2023-03-24
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija,
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija

49.
2022-04-29
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lietuvos mokslo tarybos 2021 metų veiklos ataskaita
(Pristatyta Lietuvos mokslo tarybos 2021 metų veiklos ataskaita.)




53.
2024-03-22
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
„Lietuva 2050“: vizijos įgyvendinimo tolesni žingsniai. Konceptualus aptarimas.
(NUTARTA: 1. Seimo Ateities komitetui iniciuoti teisės aktų pakeitimus, siekiant įgyvendinti valstybės pažangos strategijos „Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ nuostatą dėl Vyriausybės įgaliotojo aukšto (ne žemesnio kaip Vyriausybės kanclerio pavaduotojo) lygio pareigūno pareigybės įsteigimo. 2. Kreiptis į Lietuvos Respublikos Vyriausybę dėl Valstybės pažangos tarybos (VPT) tolesnės veiklos organizavimo, įsteigiant nuolat veikiantį VPT sekretoriatą. 3. Prašyti Vyriausybės nuolat informuoti Seimo Ateities komitetą apie valstybės pažangos strategijos „Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ įgyvendinimo eigą. )

54.
2023-11-24
Ateities komitetas
 
„Lietuva 2050“: vizijos įgyvendinimas. Vizijos vaidmuo strateginio valdymo sistemoje, įgyvendinimo procesai, ištekliai, rodikliai, svertinės iniciatyvos
(Tęsti valstybės pažangos strategijos „Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ projekto svarstymą tolesniuose komiteto posėdžiuose. Sprendimą dėl šio posėdžio metu projektui pateiktų pastabų priimti kito posėdžio metu. )

55.
2024-05-03
Ateities komitetas
 
Lietuva ir globali darbotvarkė: nacionaliniai interesai ir pozicija Ateities viršūnių susitikime
(Nuspręsta pasiūlyti Seimui priimti rezoliuciją dėl Lietuvos pozicijos Ateities viršūnių susitikime. Jos projektas bus svarstomas artimiausiuose komiteto posėdžiuose.)

56.
2024-10-04
Ateities komitetas
 
Lietuva ir globali darbotvarkė: Aukščiausio lygio susitikimo dėl ateities rezultatai.
(Išklausyta informacija, tęsti parlamentinę kontrolę svarstomu klausimu.)

57.
2021-06-18
Ateities komitetas
 
Lietuva – tranzitinė valstybė ar tranzito sala? Susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos sektoriaus – oro transportas – perspektyvos
Komiteto nariai susipažino su pateikta informacija apie aviacijos sektorių.

58.
2022-01-14
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Krizių valdymo mechanizmas Lietuvoje: pamokos ir ateitis
(Susipažinus su kuriamo integruoto šalies ekstremalių situacijų ir krizių valdymo modelio esme ir jo pagrindiniais aspektais, aptarus būsimo Nacionalinio krizių valdymo centro struktūrą ir veikimo principus, išklausius informaciją apie įvairius krizių valdymo modelius Lietuvoje ir efektyvios krizės valdymo sistemos bruožus, kurie atliepia globalius pokyčius ir atitinka pažangiausias Vakarų valstybių krizių valdymo tendencijas, įvertinus dabartinę nacionalinės krizių valdymo sistemos būklę, pastebint efektyvios komunikacijos trūkumą, jos reaktyvumą, institucinės koordinacijos stoką, teisinio reguliavimo spragas bei kuklų analitikos panaudojimą, akcentavus, kad planai įsteigti nacionalinio lygmens ekstremaliųjų situacijų ir krizių valdymo centrą tik 2023 m. IV ketv. nėra ambicingi, siekiant greito esminio proveržio Lietuvos krizių valdymo sistemoje, kuris integruotų skirtingas krizių valdymo sritis ir įvairius kontekstus bei inovatyvius organizacinius-vadybinius sprendimus, nes nuolat besikeičianti saugumo aplinka reikalauja stiprinti valstybės krizių prevencijos ir valdymo pajėgumus: 1. Pasiūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei: 1.1. Įteisinant krizių valdymo sistemos pertvarką, nedelsiant parengti ir ne vėliau kaip iki š. m. kovo 1 d. pateikti Seimui teisės aktų pakeitimų projektus, reikalingus pasirinktam krizių valdymo modelio įgyvendinimui. 1.2. Kol bus priimti krizių valdymo sistemos pertvarkai reikalingi teisės aktai, lygiagrečiai atlikti parengiamuosius darbus, reikalingus Nacionalinio krizių valdymo centro, veikiančio centralizuotai, horizontaliai „dengiančio“ Lietuvą, su pilnais įgaliojimais ir būtinais resursais, įkūrimui. 1.3. Įvertinti esamos kritinės infrastruktūros objektų atsparumo ir saugumo būklę. 1.4. Užtikrinant vieno iš svarbiausių krizių valdymo komponentų – krizių komunikacijos – efektyvumą, planuoti ir rengti strateginės komunikacijos ir edukacijos kampanijas. 1.5. Atlikti COVID-19 pandemijos valdymo pamokų apibendrinimą ne vėliau kaip iki š. m. gegužės 1 d. ir pristatyti jį Seimo Ateities komitetui iki Seimo IV (pavasario) sesijos pabaigos. 2. Tęsti krizių valdymo klausimo ir būsimo centro įkūrimo parlamentinę kontrolę kituose komiteto posėdžiuose, taip pat bendruose posėdžiuose su Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetu. )